  • Data: 2010-02-03 15:38:53
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I może jeszcze uczciwi jak Ty? :D
    Tak i honorowi jak Pan:]

    >Czemu więc w aukcji sugerujesz amatorskie wykorzystanie sprzętu? I nie
    >pisz proszę, że pisałeś o sobie i ma się to nijak do aparatu.

    A czemu mam tego nie pisać skoro taki jest fakt? Napisałem w aukcji, że jestem
    amatorem bo taka jest prawda. Jak ktoś chce kupić aparat to się o to zapewne
    spyta, a ja mu odpowiem prawdę. Zresztą dziwnym trafem dostałem maila z takim
    właśnie pytaniem czy jestem pierwszym właścicielem aparatu dzień po tym jak
    Pan założył ten temat.

> [...]
    >faktów - że zajmuja się fotografią, że sprzedaje, bo ma już d3x i dokupuje
    >szkła. Pytało go o tym wiele osób i nikomu nie wciskał kłamst.
    >W grudniu podawał przebieg ok 35-40 tysięcy klatek, w styczniu przy aukcji
    >aparatu szacował go na 50 tysięcy. 50/1.4 kupił w styczniu dlatego, że
    >jeszcze miał zlecenie (też mnie to dziwiło czemu sprzedaje wszystko a
    >zaraz dokupuje
    >Ta puszka wyciągnie znacznie więcej, nominalnie ma 100 tysięcy jako czas
    >pracy migawki. Trudno jednak sugerować amatorskie wykorzystanie, kiedy
    Tak i znowu Pan wie lepiej tak jak wypisywał Pan bzdury nie podparte faktami
    nt gwarancji. Ja rozmawiałem osobiście i wiem doskonale, co poprzedni
    właściciel mi powiedział. Ale Pan Dominik wie lepiej.

    >w tytule aukcji jest: Sony A900 900 gwar. do maja 2012
    >- to jest nieprawda - nie ma aktualnie tej gwarancji.

    Tak oczywiście w tytule jest o gwarancji do maja 2012. Ale nie jest napisany
    czy ona już jest czy dopiero będzie wykupiona. Co za różnica- ja opłacam
    gwarancję do 2012 i daję możliwość dalszego przedłużenia więc zupełnie nie
    rozumiem w czym rzecz? Pan się chyba czepia samemu nie wiedząc dlaczego, póki
    co nie udowodnił Pan mi żadnych ze swoich zarzutów, samemu dalej pozostając w
    moich oczach jedynym z naszej dwójki oszczercą i kłamcą:).

    >Zupełnie niezdarnie usiłujesz usiłujesz wybrnąć z sytuacji. Dopisz do
    >aukcji prawdę o zawodowym wykorzystaniu sprzętu i fakty na temat gwarancji
    >to chętnie okrzyknę Cię wzorem uczciwości. Póki co jawnie sugerujesz
    >nieprawdę - raz w tytule aukcji, a drugi raz w opisie.

    Nie obchodzi mnie zdanie kłamcy.
    Jeśli chodzi o informacje to nie rozumiem w czym rzecz- potencjalny klient
    zanim kupi sprzęt za taką cenę wypyta się o wszystkie szczegóły a nie kupi w
    ciemno.

    Co do Pana następnego postu o moim rzekomym cwaniactwie wszystkie odpowiedzi
    znajdzie Pan w tym co teraz napisałem.
    A jeśli już Pan tak lubi domniemywać na mój temat to i ja zacznę na temat Pan
    : pytanie czy boli Pana to, że chcę zarobić, czy może to, że nie zdołał Pan
    np. wygrać aukcji poprzedniego właściciela skoro się Pan nią tak
    interesował:). Pytanie czysto retoryczne bo Pana odpowiedź mnie szczerze
    mówiąc nie obchodzi.
    Jeszcze raz napiszę to samo- jeśli coś nie pasuje proszę zgłosić się do
    administracji allegro.(tak właściwie to nie rozumiem co ma do tego cwaniactwo,
    o którym Pan niżej pisze).
    Swoją drogą my chyba na Ty jeszcze nie jesteśmy.
    Pozdrawiam serdecznie