  • Data: 2010-02-03 19:45:32
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-03 16:38, s...@W...gazeta.pl wrote:
    >> I może jeszcze uczciwi jak Ty? :D
    > Tak i honorowi jak Pan:]

    Nie używaj lepiej słowa honor bo w Twoich ustach brzmi śmiesznie.

    > A czemu mam tego nie pisać skoro taki jest fakt? Napisałem w aukcji, że jestem
    > amatorem bo taka jest prawda.

    Napisałeś coś co ma sugerować niskie zużycie sprzętu. Prawdą jest że
    jesteś handlarzem i to nie Ty używałeś tego aparatu.

    > Jak ktoś chce kupić aparat to się o to zapewne
    > spyta, a ja mu odpowiem prawdę. Zresztą dziwnym trafem dostałem maila z takim
    > właśnie pytaniem czy jestem pierwszym właścicielem aparatu dzień po tym jak
    > Pan założył ten temat.

    Ja Ci tego pytania nie wysyłałem.

    > Tak i znowu Pan wie lepiej tak jak wypisywał Pan bzdury nie podparte faktami
    > nt gwarancji. Ja rozmawiałem osobiście i wiem doskonale, co poprzedni
    > właściciel mi powiedział. Ale Pan Dominik wie lepiej.

    Nie kompromituj się. 100 tysięcy klapnięć to dane wprost z specyfikacji
    aparatu.

    > Tak oczywiście w tytule jest o gwarancji do maja 2012. Ale nie jest napisany
    > czy ona już jest czy dopiero będzie wykupiona. Co za różnica- ja opłacam
    > gwarancję do 2012 i daję możliwość dalszego przedłużenia więc zupełnie nie
    > rozumiem w czym rzecz?

    Sprzedajesz coś, czego nie masz i najprawdopodobniej nie uda Ci się tej
    gwarancji wydłużyć z dwóch powodów: po pierwsze nie Twoje dane są na
    dowodzie zakupu, po drugie forma tego dowodu najprawdopodobniej wyklucza
    tę gwarancję. Gwarancja extra jest dokumentem imiennym. Nigdy tego nie
    robiłeś i widać że masz nikłe pojęcie o temacie. Nie możesz komuś załatwić
    tej gwarancji.

    > Pan się chyba czepia samemu nie wiedząc dlaczego, póki
    > co nie udowodnił Pan mi żadnych ze swoich zarzutów, samemu dalej pozostając w
    > moich oczach jedynym z naszej dwójki oszczercą i kłamcą:).

    Czepiam się bo sprzedajesz kota w worku. Chęć zysku przyćmiewa Ci rozsądne
    myślenie.

    > Nie obchodzi mnie zdanie kłamcy.

    Kompromitujesz się tylko i jesteś w tym żałosny.

    > Jeśli chodzi o informacje to nie rozumiem w czym rzecz- potencjalny klient
    > zanim kupi sprzęt za taką cenę wypyta się o wszystkie szczegóły a nie kupi w
    > ciemno.

    Allegro nie jest serwisem do konstruowania tajemniczych ofert w celu
    wyjaśnienia ich prywatnie. Wprowadzasz sprzedającego jawnie w błąd.

    > Co do Pana następnego postu o moim rzekomym cwaniactwie wszystkie odpowiedzi
    > znajdzie Pan w tym co teraz napisałem.
    > A jeśli już Pan tak lubi domniemywać na mój temat to i ja zacznę na temat Pan
    > : pytanie czy boli Pana to, że chcę zarobić, czy może to, że nie zdołał Pan
    > np. wygrać aukcji poprzedniego właściciela skoro się Pan nią tak
    > interesował:). Pytanie czysto retoryczne bo Pana odpowiedź mnie szczerze
    > mówiąc nie obchodzi.

    Nie licytowałem w aukcji którą wygrałeś. Interesował mnie zupełnie inny
    element sprzedawany przez tego samego człowieka. To tyle w temacie.

    > Jeszcze raz napiszę to samo- jeśli coś nie pasuje proszę zgłosić się do
    > administracji allegro.(tak właściwie to nie rozumiem co ma do tego cwaniactwo,
    > o którym Pan niżej pisze).

    Zgłosiło to kilka osób już, ale wątpię w reakcję, bo dla allegro liczy się
    zysk przede wszystkim.

    > Swoją drogą my chyba na Ty jeszcze nie jesteśmy.

    Poczytaj sobie netykietę zamiast się nadymać niepotrzebnie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564