-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Axel" <n...@s...mu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
Date: Mon, 22 Feb 2016 09:59:06 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <naeil0$ooo$1@node1.news.atman.pl>
References: <56c177c9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1adef$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1af51$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1bba4$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<n9snqr$e8v$1@node1.news.atman.pl> <na4iut$esa$1@node1.news.atman.pl>
<na4jje$2jt$1@node2.news.atman.pl> <na4k1n$kib$1@news.vectranet.pl>
<na4koh$3ml$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 81-18-201-238.static.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1456131553 25368 81.18.201.238 (22 Feb 2016 08:59:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Feb 2016 08:59:13 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <na4koh$3ml$1@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577213
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:na4koh$3ml$...@n...news.atman.pl...
>>> nie rozumiem czemu niby jazda w manualu miałaby być męczarnią.
>> W innej odpowiedzi już pisałem - w automacie masz możliwość turlania się
>> w korku bez angażowania nóg - jedynie zaciągasz lub odpuszczasz ręczny.
> Na to bym nie wpadł, głównie dlatego, że wydaje się mniej wygodne od
> użycia hamulca nożnego;) Zdrowe to dla skrzyni?
Użycie ręcznego to IMHO bez sensu. Ale, tak jak pisał Masti, wystarczy lekko
nacisnąć hamulec i samochód stoi, odpuścić i się turla. Zdecydowanie mniej
męczy się noga, niż przy naciskaniu sprzęgła (dużo mniejszy skok pedału).
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.16 11:03 sirapacz
- 22.02.16 14:52 Shrek
- 22.02.16 20:50 masti
- 23.02.16 14:07 Axel
- 23.02.16 20:47 masti
- 25.02.16 20:42 Grzegorz Tomczyk
- 25.02.16 22:42 Shrek
- 26.02.16 11:53 Axel
- 28.02.16 08:55 Marcin N
- 28.02.16 09:02 Shrek
- 28.02.16 09:30 Marcin N
- 28.02.16 10:08 re
- 28.02.16 10:19 Shrek
- 28.02.16 10:24 Shrek
- 29.02.16 09:03 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=