  • Data: 2016-02-15 10:07:07
    Temat: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawa noga na hamulcu, lewa na sprzegle. Odpuszczasz lekko sprzeglo dotad, az
    > poczujesz ze zaczyna lekko ciagnac. Przenosisz prawa noge na gaz, dodajesz lekko
    gazu i odpuszczasz sprzeglo. Jezdze nie uzywajac recznego juz dobrych kilka lat.

    I jak stoisz na światłach to chce ci się cały czas trzymać nogę na
    hamulcu i świecić z tyłu innym po gałach? Sprzęgło też tego nie lubi.
    Ja przy wbitej 1 puszczam równo sprzęgło z ręcznym, dodając gazu. Nawet
    o milimetr nigdy się nie stoczyłem, to też jakaś tam kwestia wyczucia
    auta zwłaszcza, ze jeżdżę nim od 8lat. Drugie to ma elektryczny, na
    szczęście jeszcze się nie popsuł:)