eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJak robic panoramy sferyczne ?- bedzie dlugie , bardzo dlugie › Re: Jak robic panoramy sferyczne ?- bedzie dlugie , bardzo dlugie
  • Data: 2009-10-24 12:44:39
    Temat: Re: Jak robic panoramy sferyczne ?- bedzie dlugie , bardzo dlugie
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Okt., 13:42, " jeczyk" <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Panoramę sferyczną do pokazywanie w necie najprościej umieścić na stronie "
    > Dropbox" podajesz linka i każdy może ją zobaczyć.
    > Panorama pełnoekranowa w dobrej jakości waży 1-2 MB
    > Do zrobienia takiej panoramy wystarczy 8 zdjęć, 6 poziomych, 1 nadir i 1 zenit.
    > Robię je od kilku lat i na myśl mi nie przyszło pisanie na forum że jest to
    > nowość i rewelacja !
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/-
    Zitierten Text ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    ja robie z reki , bez nadira i zenita dzieki czemu unikam klopotliwego
    zlozenia.
    w sieci jest 100 tys opisow i nigdzie ja nie pisze ze jest to nowosc.
    ktos pytal wiec odpowiadam.
    do zrobienia tym obiektywem z tym aparatem teoretycznie wystarcza 7
    zdjec - 5 dookola +nadir i zenit , ale tylko teoretycznie , w praktyce
    to zalezy dla tego obiektywu od motywu na ile jest latwy do zlozenia i
    musisz miec stataw.
    do zdjec ze statwyu jeszcze nie doszedlem i nie wiem czy dojde .

    scepycyzm takiego opisu jest wiekszy niz zainteresowanie , kazdy jest
    najmadrzejszy i wszystko wie chyba na tym skoncze.