eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJak robic panoramy sferyczne ?- bedzie dlugie , bardzo dlugie › Re: Jak robic panoramy sferyczne ?- bedzie dlugie , bardzo dlugie
  • Data: 2009-10-24 11:42:14
    Temat: Re: Jak robic panoramy sferyczne ?- bedzie dlugie , bardzo dlugie
    Od: " jeczyk" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):

    > MB jpg, o
    > lijto.pl

    > Ja te=BF
    >
    > samo zdjecie panoramy w jpg to moge pokazac w picasie , ale chcialbym
    > zeby bylo edytowane u ogladajacego jako panorama.
    > picasa na razie nie daje akiej mozliwosci.
    >
    > najlepszy bylby taki server , gdzie wysylam panoramke gotowa jako
    > flash i tam kazdy moze wprost zobaczyc.

    Panoramę sferyczną do pokazywanie w necie najprościej umieścić na stronie "
    Dropbox" podajesz linka i każdy może ją zobaczyć.
    Panorama pełnoekranowa w dobrej jakości waży 1-2 MB
    Do zrobienia takiej panoramy wystarczy 8 zdjęć, 6 poziomych, 1 nadir i 1 zenit.
    Robię je od kilku lat i na myśl mi nie przyszło pisanie na forum że jest to
    nowość i rewelacja !