  • 21. Data: 2009-09-28 13:04:51
    Temat: Re: Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Tak, Windows7 powinien spokojnie być dostępny jako trial. Jeszcze jakieś
    > problemy komputerowe masz?

    Waldziu slodki jestes... on chcial tylko synchronizowac kontakty a ty mu
    kazesz budowac drugi Nowy Jork i jeszcze tunel pod rzeka Hudson

  • 22. Data: 2009-09-28 13:56:21
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj licencje i nie troluj wiecej
    > I co mam co miesiac synhcronizowac sie z trialem. I jeszcze akceptowac
    > bandyckie licencje ? No wybacz

    Wybacz, ale autor wątku nie pisał o potrzebie comiesięcznego synchronizowania,
    więc jeśli możesz - sam nie trolluj i skończ pieprzyć nie na temat

  • 23. Data: 2009-09-28 14:45:08
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 28 Sep 2009 11:57:59 +0200, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>
    wrote:

    Da się tę Nokię zsynchronizować z GMailem? Bo jak tak, to SE potrafi
    się zsynchronizowiać z GMailem za pomocą MyPhoneExplorera. Kalendarz
    zresztą też.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 24. Data: 2009-09-28 14:50:43
    Od: Gr <g...@g...com>

    Wooyek pisze:
    > Stary telefon: SE K510i
    > Nowy telefon: Nokia E63
    >
    > Jak w miarę szybko i skutecznie przesłac kontakty (tylko nazwa i numer
    > telefonu) ze starego na nowy?

    Ja to rozwiązałem w ten sposób, że wyeksportowałem kontakty do pliku(ów)
    *.WAB za pomocą float mobile agent, następnie zaimportowałem do nokii
    przy pomocy Nokia PC Suite.

  • 25. Data: 2009-09-28 15:41:23
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    ja kiedys korzystałem z
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    nowosci/kontaktoutrwalacz/
    przy przenoszeniu k600i > e66, koszt przeniesienia SMS za 3,66 plus
    transmisja danych

    jak masz telefon w plusie lub obydwa telefony sa bez simloka
    to bedzie najszybszy sposob nasynchronizacje

    -
    Jean

  • 26. Data: 2009-09-28 15:46:09
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Nawet jeżeli ten ktoś to objazdowa wypożyczalnia i oferują test traktorka
    > za darmo?

    Który to traktorek po uzyciu zostawia smorodek nad trawnikiem po wsze czasy
    (reinstalacja systemu)?
    Przem

  • 27. Data: 2009-09-28 15:54:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 17:46:09 +0200, Przemek napisał(a):

    > Który to traktorek po uzyciu zostawia smorodek nad trawnikiem po wsze czasy
    > (reinstalacja systemu)?

    Grupy ci się powaznie pozajączkowały -> pl.comp.os.advocacy
    Tutaj sobie to daruj.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2009-09-28 18:38:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomaa33 pisze:

    > Wybacz, ale autor wątku nie pisał o potrzebie comiesięcznego
    > synchronizowania, więc jeśli możesz - sam nie trolluj i skończ pieprzyć
    > nie na temat

    Ok a teraz sio do domu odinstaluj outlooka bez sladu w systemie a potem
    przepros jak wrocisz

  • 29. Data: 2009-09-28 21:38:48
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
    > Stary telefon: SE K510i
    > Nowy telefon: Nokia E63
    > Jak w miarę szybko i skutecznie przesłac kontakty (tylko nazwa i numer
    > telefonu) ze starego na nowy?

    Ja to zrobiłem przy pomocy kontaktów w windows vista
    Export z SEK750i w programie MyPhoneExplorer do kontaktów, a potem
    zaimportowałem w Nokia PC Suit

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 30. Data: 2009-09-29 06:05:55
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 13:35:20 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nawet jeżeli ten ktoś to objazdowa wypożyczalnia i oferują test traktorka
    > za darmo?

    I tylko muszę żywopłot wyrżnąć, żeby tym traktorkiem się na ów trawnik
    dostać, jak już jesteśmy przy poetyckich porównaniach. Chodzi tylko o to,
    że sama potrzebna funkcjonalność, w stosunku do oferowanej przez outlooka
    jest delikatnie mówiąc niewielka. To tak jakbyś proponował komuś photoshopa
    do obracania obrazków, czy Microstation do narysowania mapki dojazdu do
    cioci. Pewnie że się da, ale są narzędzia o wiele prostsze, i lżejsze.
    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki