  • 1. Data: 2009-09-27 16:36:50
    Temat: wideorozmowy
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Ostatnio tak sie złożyło ze mam nadmiar kasy na koncie prepaida i
    chciałem wypróbowac jak działają wideorozmowy. udało sie bez problemów
    nawiązać połączenie (obydwa telefony w sieci g3+)ale jakośc wideo jest
    marna, i dosyć takie nawet duże opóźnienia. Nawet ( wstyd sie przyznać
    )nie potrafie uzyskać obrazu na pełny ekran. czy mogę prosic o jakieś
    informacje na temat wideorozmów( w orange) jakie jest nominalne
    opóżnienie, jaki duży obraz jest przesyłany itd.
    Czy mozna jakoś ( 2 tel z WM) inaczej przesyłać ruchomy ( 1 kl/s
    wystarczy) obraz na żywo pomiędzy 2 telefonami?
    Dla zainteresowanych. minuta rozmowy w orange POP (tak wynika z
    obserwacji) kosztuje wprawdze 29 groszy(mogła by być tańsza) ale za to
    kwota "zabierana" jest z puli promocyjnej, a nie z konta głównego :)

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-09-29 18:35:51
    Temat: Re: wideorozmowy
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 27 Wrz, 18:36, ToMasz <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nawiązać połączenie (obydwa telefony w sieci g3+)ale jakośc wideo jest
    > marna, i dosyć takie nawet duże opóźnienia. Nawet ( wstyd sie przyznać

    jak duże. Nie większe niż przy połączeniu głosowym (jakie 1000-1500ms).