  • 1. Data: 2009-09-28 11:07:53
    Temat: Pytanie do użytkowników SE C702
    Od: mz <l...@w...pl>

    Witam
    Czy działa wam na terenie Polski GPS w tym telefonie i jaki jest koszt
    pobierania map dla tego telefonie. Interesuje mnie głównie jego praca
    poza większymi miastami.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-28 11:14:06
    Temat: Re: Pytanie do użytkowników SE C702
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 28-09-2009 13:07, mz pisze:

> [...]
    > Czy działa wam na terenie Polski GPS w tym telefonie i jaki jest koszt
    > pobierania map dla tego telefonie. Interesuje mnie głównie jego praca

    U mnie działa GPS całkiem w porządku.
    Polecam NaviExpert jako program nawigacyjny ponieważ płacisz abonament
    kilka złotych za tydzień i nie są naliczane dodatkowe opłaty za
    ściąganie map itp.

  • 3. Data: 2009-09-28 13:32:49
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@g...pl>

    > Polecam NaviExpert jako program nawigacyjny ponieważ płacisz abonament
    > kilka złotych za tydzień i nie są naliczane dodatkowe opłaty za ściąganie
    > map itp.

    o doprawdy? zakładam że używasz jakiegoś pakietu BC w telefonie czy też
    innego internetu w telefonie bo mapy to zasysasz każdorazowo jak gdzieś
    chcesz nawigować więc płacisz za transfer czyli płacisz dodatkowo za
    ściąganie map, abonament to tylko dostęp do serwera abyś mógł zassać mapkę z
    routingiem trasy

  • 4. Data: 2009-09-28 13:49:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 15:32:49 +0200, Paweł Łukawski napisał(a):

> [...]
    > chcesz nawigować więc płacisz za transfer czyli płacisz dodatkowo za
    > ściąganie map, abonament to tylko dostęp do serwera abyś mógł zassać

    A to chyba zależy:

    "Transmisja danych GPRS w ramach Nawigacji w Orange jest wliczona w cenę
    usługi - nic za nią nie płacisz." (Orange)

    albo

    "Opłaty te są jedynymi opłatami, jakie zapłacisz - transmisja danych
    wymagana do ściągania aktualnych map i tras z Internetu jest zawarta w
    cenie pakietu. Transmisja danych działa w całej Polsce i wliczona jest w
    cenę abonamentu. Poza granicami Polski transmisja danych jest dodatkowo
    płatna." (Play)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 5. Data: 2009-09-28 14:22:23
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 28-09-2009 15:32, Paweł Łukawski pisze:

> [...]
    > chcesz nawigować więc płacisz za transfer czyli płacisz dodatkowo za
    > ściąganie map, abonament to tylko dostęp do serwera abyś mógł zassać mapkę z

    W play :

    Każdy klient Play, który zainstaluje i uruchomi ,,NaviExpert w Play"
    przez pierwszy tydzień będzie mógł testować aplikację nie ponosząc
    żadnych kosztów. Po tym okresie przedłużenie licencji kosztuje odpowiednio:

    Na 24 godziny 3,66 zł z VAT (SMS o treści PLAY24H na numer 903628)

    Na 7 dni 9,76 zł z VAT (SMS o treści PLAY7D na numer 908628)

    Na 30 dni 24,40 zł z VAT (SMS o treści PLAY30D na numer 920628).

  • 6. Data: 2009-09-28 15:31:11
    Od: mz <l...@w...pl>

    spiderpl pisze:

> [...]
    > cenie pakietu. Transmisja danych działa w całej Polsce i wliczona jest w
    > cenę abonamentu. Poza granicami Polski transmisja danych jest dodatkowo
    a jak to wygląda w Erze ?

  • 7. Data: 2009-09-29 07:36:07
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Wrz, 13:07, mz <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Czy działa wam na terenie Polski GPS w tym telefonie i jaki jest koszt
    > pobierania map dla tego telefonie. Interesuje mnie głównie jego praca

    Jest w absolutnym porządku - o kosztach, które w rzeczywistości są
    b.niewielkie, możesz poczytać tutaj:
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702_gps_koszt.
    htm
    Pozdr. - J