  • 31. Data: 2009-09-29 07:08:06
    Temat: Re: Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel napisał(a):

    > Tak, Windows7 powinien spokojnie być dostępny jako trial. Jeszcze jakieś
    > problemy komputerowe masz?

    Już nie jest. Jeszcze jakieś cenne porady?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 32. Data: 2009-09-29 07:20:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Grupy ci się powaznie pozajączkowały -> pl.comp.os.advocacy
    > Tutaj sobie to daruj.

    Tiaaa no pewnie kazdy musi instalowac komercyjne programy by
    synchronizowac kontakty bo "tak mowi Waldus i juz".

  • 33. Data: 2009-09-29 07:46:00
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    Polecam serwis www.mobical.net

  • 34. Data: 2009-09-29 08:48:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 09:08:06 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Już nie jest. Jeszcze jakieś cenne porady?

    Owszem, wciąż jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2009-09-29 08:53:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel napisał(a):

    > Owszem, wciąż jest.

    Tzn. da się wygenerować klucz? A to przepraszam.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 36. Data: 2009-09-29 10:43:44
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Dominik & Co <D...@i...com> Odpowiedz na

    > Tzn. da się wygenerować klucz? A to przepraszam.

    Bez klucza działa 30 dni, potem wymaga rejestracji. Tak chce wersja którą ja
    mam.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 37. Data: 2009-09-29 11:24:36
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ok a teraz sio do domu odinstaluj outlooka bez sladu w systemie a potem
    > przepros jak wrocisz

    A to jakiś dla Ciebie problem z odinstalowaniem? Użyj w końcu głowy i
    proszę, skończ robić z siebie pajaca. O każdym innym programie też
    napiszesz, że zostawia ślady w systemie? W takim razie po co cokolwiek
    polecać instalować, skoro w/g Ciebie zawsze będą jakieś śmieci i będziesz
    miał znów okazje potrollować. Ty w ogóle masz jakiś problem ze sobą czy tak
    z zamiłowania lubisz pajacować?

  • 38. Data: 2009-09-29 12:20:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 29 Sep 2009 13:24:36 +0200, "tomaa33" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    >miał znów okazje potrollować. Ty w ogóle masz jakiś problem ze sobą czy tak
    Dziecko drogie, sporo programów jest tak fajnie skonstruowana, że jak
    kiedyś zainstalowałeś triala, to jak go ponownie zainstalujesz za
    jakiś czas, to on jakoś automagicznie odpowie ci abyś skontaktował się
    z producentem w celu zakupu licencji. I co, ma se Windowsa
    przeinstalować aby przegrać kontakty z telefonu na telefon? Szybciej
    mu będzie przepisać kontakty ręcznie niż dowiedzieć się gdzie jeszcze
    zostały resztki starej instalacji.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 39. Data: 2009-09-30 05:02:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomaa33 pisze:

    > A to jakiś dla Ciebie problem z odinstalowaniem? Użyj w końcu głowy i
    > proszę, skończ robić z siebie pajaca.

    Lubie mlodych gniewnych troli co to ledwie przyszli a pyszcza ze hoho.
    Idz juz na ten dzisiaj Microsoftowy spęd trolii plecaczki podobno rozdaja

> [...]
    > miał znów okazje potrollować. Ty w ogóle masz jakiś problem ze sobą czy tak

    .... instalowanie OE w celu przepisania kontaktow jest zalosne ale
    rozumiem ze do posadzenia drzewa sciagasz ogrodnika i koparke z USA i
    uwazasz to za normalne. No gratuluje samopoczucia.

  • 40. Data: 2009-09-30 07:01:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > .... instalowanie *OE* w celu przepisania kontaktow jest zalosne

    Tak, jest żałosne, zważywszy że *OE* jest dostarczany razem z sytemem
    operacyjnym i niczego instalować nie trzeba. No ale skąd taki i-troll, nie
    potrafiący odróżnić MS Outlook od Outlook Express, ma o tym wiedzieć? BTW:
    mój telefon, a raczej jego oprogramowanie, potrafi zsynchronizować się
    zarówno z OE jak i z MS Outlook.
    A co do rzekomej konieczności zakupu "dużego" Outlooka - MS Outlook 98
    (pełna wersja) był zamieszczony m.in. na którejś z płytek bodajże CHIP-a i
    był można było używać bezpłatnie, licencja była potrzebna tylko w tym
    przypadku, jeśli był klientem MS Exchange.

    JoteR