  • 11. Data: 2009-09-28 12:18:04
    Temat: Re: Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:07:48 +0200, tomaa33 napisał(a):

    > Tak samo "zwyczajnie" może nie mieć 10 innych programów potrzebnych do w/w
    > operacji. Też się bedziesz o nie pytał?

    To trochę inaczej - jakby ktoś pytał o możliwość skoszenia trawnika i ktoś
    by mu polecił traktorek z kosiarką, to się nie ma co denerwować, że szuka
    czegoś lżejszego.
    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 12. Data: 2009-09-28 12:18:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomaa33 pisze:

    > Ktoś gdzieś użył słowa: kupić? Czy poprostu chciałeś się znów popisać?

    No tak mozna ukrasc :) Jak sobie wyobrazasz sychronizacje bezplatna z
    platnym programem he ? Wy wielbiciele MS wymagacie kupna Outlooka do
    sychronizacji i uwazacie ze to normalne no gratuluje

  • 13. Data: 2009-09-28 12:35:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:18:04 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

    > To trochę inaczej - jakby ktoś pytał o możliwość skoszenia trawnika i ktoś
    > by mu polecił traktorek z kosiarką, to się nie ma co denerwować, że szuka
    > czegoś lżejszego.

    Nawet jeżeli ten ktoś to objazdowa wypożyczalnia i oferują test traktorka
    za darmo?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-09-28 12:39:38
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Bo odpowiedź na to i
    > poprzednie pytania byla w tym miesiacu na tej grupie. Wszyscy są tak leniwi
    > żeby spojrzeć?
    >
    > Ściągnać trial od Microsoftu, działa miesiac.

    Oj mało linuksiarzy chyba tu pisuje.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 15. Data: 2009-09-28 12:43:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > No tak mozna ukrasc :) Jak sobie wyobrazasz sychronizacje bezplatna z
    > platnym programem he ? Wy wielbiciele MS wymagacie kupna Outlooka do
    > sychronizacji i uwazacie ze to normalne no gratuluje

    Wiesz co to trial?

  • 16. Data: 2009-09-28 12:46:51
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel napisał(a):

    > Nawet jeżeli ten ktoś to objazdowa wypożyczalnia i oferują test traktorka
    > za darmo?

    To trial Windowsa do tego Outlooka (coby było na czym zainstalować)
    też dodają? :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 17. Data: 2009-09-28 12:48:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:46:51 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > To trial Windowsa do tego Outlooka (coby było na czym zainstalować) też
    > dodają?

    E tam, na Wine powinien pójść.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 18. Data: 2009-09-28 12:53:11
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Olgierd pisze:

    > E tam, na Wine powinien pójść.

    Można też koledze dać na wino i niech przepisze kontakty ręcznie.

  • 19. Data: 2009-09-28 12:56:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:46:51 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > To trial Windowsa do tego Outlooka (coby było na czym zainstalować)
    > też dodają? :-)

    Tak, Windows7 powinien spokojnie być dostępny jako trial. Jeszcze jakieś
    problemy komputerowe masz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2009-09-28 13:03:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Wiesz co to trial?

    Przeczytaj licencje i nie troluj wiecej
    I co mam co miesiac synhcronizowac sie z trialem. I jeszcze akceptowac
    bandyckie licencje ? No wybacz