  • 1. Data: 2009-09-28 09:57:59
    Temat: Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Stary telefon: SE K510i
    Nowy telefon: Nokia E63

    Jak w miarę szybko i skutecznie przesłac kontakty (tylko nazwa i numer
    telefonu) ze starego na nowy?

    Próbowałem przez kartę SIM - nie mieszczą się wszystkie, poza tym kaszanią
    się nazwy, dodają się jakieś bliżej niewyjaśnione oznaczenia ("/M" itp.)

    Próbowałem przez Bluetooth:
    - opcja "Wyślij wszystkie" w SE - Nokia w przesłanej wizytówce rozpoznaje
    tylko jedną (pierwszą) pozycję;
    - opcja "Wyślij" przy pojedynczym kontakcie - działa ok, ale wyklikiwanie
    tej opcji 344 razy niezbyt mi podchodzi, zwłaszcza że klawiatura w SE nie
    jest pierwszej świeżości...

    Próbowałem podłączyć SE do SE PC Suite przez Bluetooth - nie potrafi się
    połączyć :/

    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady.

  • 2. Data: 2009-09-28 10:14:33
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady.

    Microsoft Outlook prawdę ci powie.

    M.

  • 3. Data: 2009-09-28 10:31:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał
    >
    > Microsoft Outlook prawdę ci powie.

    To nie może być aż tak oczywiste. Przecież to jest zawsze podawane. ;)

  • 4. Data: 2009-09-28 11:46:07
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Microsoft Outlook prawdę ci powie.

    Nie korzystam z Outlooka, nie ma innej metody...?

  • 5. Data: 2009-09-28 11:54:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 13:46:07 +0200, Wooyek napisał(a):

    > Nie korzystam z Outlooka, nie ma innej metody...?

    Nie musisz z niego korzystać. On tylko ma posłużyć jako medium do
    przesłania danych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-09-28 12:02:24
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie musisz z niego korzystać. On tylko ma posłużyć jako medium do
    > przesłania danych.

    No dobra. A jeśli zwyczajnie nie ma Outlooka?

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 7. Data: 2009-09-28 12:05:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:02:24 +0200, hephalump napisał(a):

    > No dobra. A jeśli zwyczajnie nie ma Outlooka?

    A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Bo odpowiedź na to i
    poprzednie pytania byla w tym miesiacu na tej grupie. Wszyscy są tak leniwi
    żeby spojrzeć?

    Ściągnać trial od Microsoftu, działa miesiac.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-09-28 12:07:48
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra. A jeśli zwyczajnie nie ma Outlooka?

    Tak samo "zwyczajnie" może nie mieć 10 innych programów potrzebnych do w/w
    operacji. Też się bedziesz o nie pytał?

  • 9. Data: 2009-09-28 12:09:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie musisz z niego korzystać. On tylko ma posłużyć jako medium do
    > przesłania danych.

    Kupowac Outlooka do synchronizacji ci wielbiciele MS poszaleli juz ?

  • 10. Data: 2009-09-28 12:12:58
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Kupowac Outlooka do synchronizacji ci wielbiciele MS poszaleli juz ?

    Ktoś gdzieś użył słowa: kupić? Czy poprostu chciałeś się znów popisać?