  • Data: 2017-06-08 18:24:30
    Temat: Re: Jak powielić płytkę PCB na arkuszu laminatu? (CNC)
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-05 o 20:16, Janusz pisze:

    > Egla nie znam to Ci nie powiem, w kicadzie robię tak że zapisuję pcb pod
    > nową nazwą to będzie formatka, w edytorze pcb zaznaczam cała płytkę daję
    > kopiuj i wklej i przesuwam w nowe miejsce, przesuwając kopię ustawiam
    > odpowiedni odstęp pomiędzy płykami, operację powtarzam tyle razy ile ma
    > być płytek, potem z całej formatki generuję pliki gerbera.
    > Przygotowałem w ten sposób całą formatkę na produkcję, problemów nie było.

    Właśnie też taką metodę zastosowałem w Eaglu. Jednakże trzeba pamiętać o
    tym żeby na warstwach ścieżek dla narzędzia tnącego CNC aklbo dodać
    kompensację jego grubości albo zrobić to w maszynie CNC za pomocą
    G41/G42. Raz o tym zapomniałem i piękny zestaw płytek wytrawionych,
    ocynowanych poszedł do śmietnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek