  • Data: 2017-06-06 15:17:18
    Temat: Re: Jak powielić płytkę PCB na arkuszu laminatu? (CNC)
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co masz na myśli? Przesunięcie względem wrzeciona, czy kamera tylko na
    > osi X?
    > Jeżeli to pierwsze to tak.

    Dokładnie to miałem na myśli :-) Przesunięcie względem wrzeciona.

    ...ale chyba znalazłem bezkosztowe rozwiązanie. Jeszcze nie
    przetestowałem ale raczej zadziała. Otóż w Eagle po zaprojektowaniu
    płytki można założyć nowy board i skopiować na niego N razy w/w projekt
    z zachowaniem wszelkich linii cięć a także dorysować cięcie całości.
    Oczywiście ten nowy board będzie niepowiązany ze schematem w żadne
    sposób. Tak więc zmiana schematu = poprawa board'u i ponowne ręczne
    skopiowanie go Nx do innego boardu.

    Gerber i NC Drill generuje się idealnie. Muszę jedynie zweryfikować w
    jaki sposób grubość narzędzia będzie honorowana podczas importu do
    PlanetCNC i ewentualnie ręcznie dopisać G41 / G42 kody. Tak więc
    rozwiązanie mało eleganckie ale będzie raczej działać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek