    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak podłączyć komputer do TV?
    Date: Sat, 05 Dec 2009 00:06:28 +0100

    W dniu 2009-12-04 23:44, BartekK pisze:
    > Nie. A "luzem" wtyczki do polutowania (a w zasadzie obudowy do wtyczki
    > DB9 / DB15) kątowej też nie znajdziesz, to bardzo egzotyczna sprawa.
    Może nie do końca się wyraziłem dobrze, bo obudowy do wtyczki
    dsub9/dsub15 kątowe istnieją, ale "w bok" a nie "w dół"

    W każdym "sklepie na rogu" dostaniesz takie obudowy wtyczki
    http://sklep.avt.pl/photo/product_info/2/1/b/1_21bc9
    d61e234.jpg
    do których wkłada się taki wkład
    http://www.maritex.com.pl/uploads/groups/3b2d141297b
    99b01e8d975dca383f083.jpg
    (oczywiście z polutowanymi kabelkami). Z takich elementów składane są np
    takie http://www.tridex.pl/pliki/j/3300.jpg przedłużacze VGa (albo kable
    VGA, zaleznie czy na końcach masz bolce-bolce, czy bolce-dziurki,
    wybierz co ci pasuje zastosować). Najlepsze jest to, że posiadają
    właśnie te obudowy rozbieralne, a nie jako zalany kloc z gumy, który
    rozcinając/rozbierając - uszkodzisz cieńkie kabelki w środku. Minus tych
    przedłużaczy/przewodów - te rozbieralne są przeważnie najgorszej
    jakości, w wyższych rozdzielczościach robią rozmycie obrazu, odbicia itp.

    Jakbyś wziął taki kabel/przedlurzacz i rozpierdzielił/rozebrał wtyczkę
    tą od monitora, to dostaniesz element "wtyczkowy" z polutowanymi
    kabelkami. Do kompletu tylko brakuje obudowy kątowej by osłonić czymś tą
    blaszkę by nie pourywały się kabelki. Albo możesz zmodyfikować jakąś
    taką łatwodostępną (wyciąć/wypiłować jej dziurę z boku, zamiast z tyłu),
    albo szukać czegoś takiego:
    http://media.digikey.com/photos/Tyco%20Photos/520647
    8-4.JPG - obudowa
    składana z wyjściem przewodu w bok (tutaj fotka akurat do wersji dsub25,
    a trzeba by znaleźć do dsub9/15), miałem tego karton i tak z miesiąc
    temu wywaliłem na śmietnik...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173