  • Data: 2010-06-12 15:28:57
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-12 15:15:07 +0200, Brzezi <b...@g...com> said:

    > W wiekszosci telefonow nowych, zmozna zainstalowac imitacje gtecha

    Po co? Już tam jest zegarek.
    (tzn. rozumiem, że ktoś chce i sobie kupi, ale do pomiaru czasu, by
    porównać podczas rozmów z koegami wystarczy podać: 5 sekund, 6, 8...)

    > ale jakie dzialanie? mozesz konkretnie?

    Tak: 5 minut z prędkością 8 węzłów daje drogę.

    > a kto powiedzial ze gtech, czy systemy do nawigacji przyspieszeniowej nie
    > maja "zegarka"?

    A po co mam to kupować<= skoro zegarek już mam?
    (zaczynam odnosić wrażenie, że handlujesz tym czymś)

    > Stoperem zmieszysz czas

    Tak i to wystarczy.

    > +- 1sek,

    Masz kiepski stoper - zaczynam rozumeić dlaczego musissz kupować inne
    urządzenia.

    > czyli malo dokladnie, do tego gdy na
    > predkosciomierzu masz 100kmh, prawdopodobnie realnie jedziesz 90-95kmh...

    A jakie to ma znaczenie?
    Wprowadzasz coraz to nowe cuda by tyylko nie przyznać, że stoper
    wystarczy by zmiuerzxyć czas.
    :-)

    > Autor watku pytal o modyfikacje stylu jazdy,

    Raczej o zmianę biegów przy ruszaniu.
    Styl jazdy już ma kiepski, bo to wynika z ciągot do ścigania się w mieście.

    --
    Bydlę