  • Data: 2010-06-12 23:52:03
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Katanka wrote:

    > PS. Kolejne pytanie. Wywalam kratę (25kg), wywalam koło zapasowe (10kg).
    > Przyspieszam z bakiem gdzie jest 10l zamiast 70l (60kg mnie). Jadę w
    > majtkach i po wizycie w kibelku. Wywalam niepotrzebne ogumienie,
    > dywaniki (10kg mniej). Duzo daje takie zmniejszenie masy.

    Pewnie wszyscy będą Ci pisać że to nie ma znaczenia i że jesteś głupi, a
    ja sprawdziłem kiedyś jaka jest różnica pomiędzy autem z prawie pustym
    bakiem i pełnym hamując je na drodze bez zmiany parametrów (czyli z
    wpisaną za każdym razem tą samą masą). Wyszło na to, że 35 kg mniej to
    dla osiągów mniej więcej tyle, co kilka koni więcej.