  • 31. Data: 2010-06-17 09:15:34
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 5:01 am, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:
    > WOW "slideshow" :)
    >
    > Syndrom emigranta :))

    hehehe
    Nie wiedzialem, ze ci ktozy pisza slideshow, posiadaja syndrom
    emigranta.
    Moze zaczne pod postami z tym slowem wpisywac twoj cytat, zeby tez
    wiedzieli,
    ze maja syndrom emigranta.
    Wyszykaj sobie jak ogromna ilosc jest tu z tym syndromem.
    A teraz idz i nie osmieszaj sie wiecej.

  • 32. Data: 2010-06-17 09:16:37
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 17 Cze, 11:09, "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote:

    > albo sie zastanow, czy znow nie robisz z siebie idioty.
    Przypominasz mi kogos;)
    StaM

  • 33. Data: 2010-06-17 09:18:42
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 5:03 am, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > Taki pewny jesteś, że jest ci czego zazdrościć?

    Jestem pewien, ze tobie tez zcisnelo odbyt

  • 34. Data: 2010-06-17 09:21:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jak zrobiony jest ten film????
    > http://www.youtube.com/watch?v=HG17TsgV_qI

    Jak ten to nie wiem, ale obejrzyj sobie jak to robia
    profesjonalisci:
    http://www.youtube.com/watch?v=VrDnCLczYA4

    J.

  • 35. Data: 2010-06-17 09:24:35
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 5:25 am, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:3fb035c3-27d6-44ea-af13-4436fbd749ef@
    y4g2000yqy.googlegroups.com...

    > Najglubszy by sie tego domyslil, ale ty nie jestes.

    Zgadza sie, nie jestem najglupszy, wiec nie czytam miedzy wierszami a
    tym bardziej nie pisze o tym czego nie bylo napisane, zeby z siebie
    idioty nie robic gdy ktokolwiek poprosi o cytat tego czego nie bylo.

  • 36. Data: 2010-06-17 09:25:03
    Od: "JD" <j...@g...com>

  • 37. Data: 2010-06-17 09:28:38
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    wiadomościnews:hvbiu2.64c.0@poczta.onet.pl...

    > Jak ten to nie wiem, ale obejrzyj sobie jak to robia
    > profesjonalisci:http://www.youtube.com/watch?v=VrDnC
    LczYA4

    > J.

    Jesli nawet ten pierwszy nie byl robiony przez profesjonalistow, to i
    tak jest rownie dobrej jakosc.

  • 38. Data: 2010-06-17 11:33:46
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-17 11:18, pl.rec.foto.cyfrowa pisze:

    > Jestem pewien, ze tobie tez zcisnelo odbyt

    Żałosny jesteś. Ni to marny prowokator ni nadęty burak.
    Nawet wołami by mnie nie zaciągnęli pod ambasadę USA. To poniżająca
    procedura - widocznie trauma została Ci do teraz.

    PZDR
    Shaman

  • 39. Data: 2010-06-17 12:05:41
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 7:33 am, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > a osny jeste . Ni to marny prowokator ni nad ty burak.

    Ale jak trzeba byc zaloznym, zeby odpisywac na posty ni to marnego
    prowokatora
    ni to nadetego buraka?

    > Nawet wo ami by mnie nie zaci gn li pod ambasad USA. To poni aj ca
    > procedura - widocznie trauma zosta a Ci do teraz.

    Dopytaj sie synku starszych jakie byly procedury 20 lat temu i wiecej.
    A te ponizajace procedury to wprowadzono dopiero wtedy, gdy Polska z
    takimi jak ty
    zaczela wchodzic hameryce w odbyt.
    Moge cie jednak zapewnic, ze i do dzis sa w polsce tacy, ktozy z
    ambasady Amerykanskiej
    dostaja latwo nie tylko wizy ale i zaproszenia tak jak ja 25 lat temu.
    Trauma zas pozostala takim jak ty, ze sa juz chyba jedynymi traktowani
    na rowni z talibami jesli chodzi o wizy do Ameryki.

  • 40. Data: 2010-06-17 12:09:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote in message
    googlegroups.com...
> [...]
    .googlegroups.com...

    > Prawdopodobnie tez nie wiesz, ze tamto miejsce z filmu
    > do ktorego dales linka, tez nie wyglada tak przez caly okragly rok.

    Nie o to chodzi... W morzu/oceanie normalne jest ze w wodzie
    plywaja "smieci" w postaci drobinek podloza, planktonu, itp...
    Jakkolwiek moge zrozumiec ze pod lodem w stojacej wodzie
    bedzie tego mniej, to przy Key West, gdzie lodu nie ma, bedzie
    woda turbulentna i takie czyste zdjecia bedzie trudno wykonac.

    > Nie ma szans popsuc - docelowo bede mieszkal w New Mexico,
    > na wysokosci blisko 3 tysiace stop powyzej poziomu morza.

    No to baaardzo blisko do Key West. Chyba ja mam blizej z Chicago ;-)