  • 41. Data: 2010-06-17 12:15:22
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    >Jestem pod wrazeniem, ze az takie wrazenie na tobie to wywarlo

    I to w alaskanskiej wodzie naprawde tak wyglada ? Taka gestwina
    rozgwiazd i tych .. robakow ?
    Czy tylko tam gdzie jakis kawal padliny spoczywa ?

    J.

  • 42. Data: 2010-06-17 12:16:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
> [...]
    LczYA4

    > Jesli nawet ten pierwszy nie byl robiony przez profesjonalistow, to i
    > tak jest rownie dobrej jakosc.

    No właśnie ciekawi mnie jak robiony był ten podwodny, bo
    jako nurek nie umiem sobie tego wyobrazić :-)
    Lód rzeczywiście dużo pomaga usuwając fale i cienie jakie
    się normalnie pojawiają na dnie od ruchomej wody ale wciąż...

  • 43. Data: 2010-06-17 12:24:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > http://www.youtube.com/watch?v=3fMfAlUOD3c
    >
    > Jak bedziesz czul niedosyt, to daj znac

    Chyba chodzilo o zdjecia z czyszczenia plazy...

  • 44. Data: 2010-06-17 12:26:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    > I to w alaskanskiej wodzie naprawde tak wyglada ? Taka gestwina rozgwiazd
    > i tych .. robakow ?
    > Czy tylko tam gdzie jakis kawal padliny spoczywa ?

    Tylko przy padlinie, niestety.

  • 45. Data: 2010-06-17 12:33:34
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-17 14:05, pl.rec.foto.cyfrowa pisze:

    > Ale jak trzeba byc zaloznym, zeby odpisywac na posty ni to marnego
    > prowokatora
    > ni to nadetego buraka?

    > Dopytaj sie synku starszych jakie byly procedury 20 lat temu i wiecej.
    > A te ponizajace procedury to wprowadzono dopiero wtedy, gdy Polska z
    > takimi jak ty

    Raczej jak USA stanęło przed perspektywą napływu większej ilości takich
    jak ty.

    > zaczela wchodzic hameryce w odbyt.
    > Moge cie jednak zapewnic, ze i do dzis sa w polsce tacy, ktozy z
    > ambasady Amerykanskiej
    > dostaja latwo nie tylko wizy ale i zaproszenia tak jak ja 25 lat temu.

    Raz odrzuciłem i drugi raz też bym odrzucił.

    > Trauma zas pozostala takim jak ty, ze sa juz chyba jedynymi traktowani
    > na rowni z talibami jesli chodzi o wizy do Ameryki.

    w tym przypadku traktowanie świadczy o traktującym, nie o traktowanym
    więc nie mam z tym problemu :)

    Za to coraz lepiej rozumiem ludzi opisujących tzw. starą emigrację.
    Gromada zgorzkniałych buraków, wetująca sobie pieskie życie na emigracji
    pogardą dla żyjących dostatnio w kraju rodaków.

    PZDR
    Shaman

  • 46. Data: 2010-06-17 12:36:42
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Pokaz jakies zdjecia

    krótka prosba a rozmówca ze spokojnego filantropa, kochajacego ptaszki,
    chwalacego sie byciem tu i ówdzie wpada w szal.
    trzeba by lo napisac "ale tobie zazdroszcze tych zdjec które mozesz robic"
    ;-D

  • 47. Data: 2010-06-17 12:50:11
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    > Nie o to chodzi... W morzu/oceanie normalne jest ze w wodzie
    > plywaja "smieci" w postaci drobinek podloza, planktonu, itp...

    Plywaja w kazdej wodzie - pod lodem tez.
    Sa jednak miejsca gdzie jest ich znikoma ilosc.
    Takie miejsca sa tez w okolicach Key West i wielu innych miejscach w
    oceanie.
    Jednak musisz wyczekac na odpowiedni moment pogody i pory roku,
    kiedy woda jest prawie klarowna i bardzo spokojna.
    Jedynym problemem pozostaje wtedy pozbycia sie sietlistych smug
    wywolanych nawet niewielkim falowaniem wody.
    Jesli jednak chcialbys sobie te smugi swietlne zlikwidowac i stworzyc
    warunki studyjne pod powierzchnia wody,
    to jest na to sposob.
    Zauwaz tez, ze filmowanie odbywalo sie na bardzo malych odleglosciach
    - wiekszosc w skali makro abo maksymalnie na odleglosc kilku stop.
    W okolicach Key a nawet w okolicach wybrzeza srodkowej Florydy nie ma
    problemu,
    zeby znalezc wode prawie klarowna ne dystans kilku czy nawet
    kilkunastu stop.

    > Jakkolwiek moge zrozumiec ze pod lodem w stojacej wodzie
    > bedzie tego mniej, to przy Key West, gdzie lodu nie ma, bedzie
    > woda turbulentna i takie czyste zdjecia bedzie trudno wykonac.

    Oczywiscie, ze bedzie trudniej ale nie bedzie to niemozliwe.
    Jezeli nie wymyslisz sposobu jak uniknac swietlistych smug od fal, to
    ci podpowiem
    albo zrobi to kto inny.

    > No to baaardzo blisko do Key West. Chyba ja mam blizej z Chicago ;-)

    Chyba nie doczytales, ze aktualnie mam dom niedaleko Key West
    ale docelowo bede mieszkal w New Mexico.
    Z obu miejsc jest tam blizej niz od ciebie.
    Nawet z NJ - skad aktualnie pisze - mam blizej niz ty z Chicago.

    Szukam ciagle chetnych na jakies dalsze wyjazdy - jakbys reflektowal,
    to daj znac.
    Znajomi jakos nie chca sie oderwac od pracy a jak juz prace straca,
    to nie maja za co podrozowac.
    Zwlaszcza po letnim sezonie mam sporo czasu na dluzsze wyprawy do
    kilku tygodni.
    Teraz jedynie mam wolne po 3 dni od poniedzialu do srody ale czasem
    jakis weekend tez moge wykroic.

  • 48. Data: 2010-06-17 13:02:37
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 8:33 am, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > Raczej jak USA stanęło przed perspektywą napływu większej ilości takich
    > jak ty.

    hehehe, sugerujesz ze nie chca wpuszczac do ameryki potrzebnych tu
    ludzi,
    czy moze chcesz mi ublizyc i jednoczesnie ublizasz wszystkim polakom w
    kraju ze sa tak tepi
    i nalezy tylko im jedynym w Europie placic slono za wizy i maksymalnie
    jak najwiecej ich odrzycac,
    jednoczesnie nimi poniewierajac i ponizajac ich?

    > Raz odrzuciłem i drugi raz też bym odrzucił.

    hehehe, biedaczyna

    > w tym przypadku traktowanie świadczy o traktującym, nie o traktowanym
    > więc nie mam z tym problemu :)

    I dlatego tak traktowany kraj i jego obywatele wchodza tak ich
    traktujacemu w odbyt?
    Robia to na dodatek kosztem dobrej o sobie opini w hujni Europejskiej.

    > Za to coraz lepiej rozumiem ludzi opisujących tzw. starą emigrację.
    > Gromada zgorzkniałych buraków, wetująca sobie pieskie życie na emigracji
    > pogardą dla żyjących dostatnio w kraju rodaków.

    Nie moga bidaki wrocic do dostatniego kraju, bo ich tu kajdanami
    przykuto.
    hehehe

  • 49. Data: 2010-06-17 13:10:47
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 8:24 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Chyba chodzilo o zdjecia z czyszczenia plazy...

    Zauwazyles gdzies, zebym pisal, ze robilem tam zdjecia?
    Napisze wiec jeszcze raz, ze bylem tam jako ochotnik do czyszczenia
    plazy.
    Zdjec to ja sie narobie dosyc zawodowo na zamowienia.

  • 50. Data: 2010-06-17 13:18:50
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 8:36 am, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > kr tka prosba a rozm wca ze spokojnego filantropa, kochajacego ptaszki,
    > chwalacego sie byciem tu i wdzie wpada w szal.

    Jakos nie zauwazyles ze ten rozmowca jako prawie jedyny i absolutnie
    jako pierwszy odpowiadal
    na temat watku.
    W szal zas wpadaja ludzie twojego pokroju, co to nic w temacie nie
    maja do powiedzenia,
    ale ze odbyt ich sciska z zazdrosci, to sobie poszczekaja bo
    powstrzymac sie nie moga.

    > trzeba by lo napisac "ale tobie zazdroszcze tych zdjec kt re mozesz robic"
    > ;-D

    Gdzie wyczytales, w moich tekstach, ze ja tam pojechalem robic
    zdjecia?
    Jesli cie ktos w tej sprawie oszukal, to daj znac a sie zemszcze za
    ciebie.