  • 11. Data: 2010-06-17 07:05:10
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 2:44 am, Anonymouse <j...@g...pl> wrote:

    > Radziłbym się pośpieszyć z syceniem wzroku kryształową wodą Key West,
    > bo za jakiś czas wymiesza się z wodą Zatoki Meksykańskiej ....

    Czly czas sie miesza.
    Jesli natomiast masz na mysli wyciek olejowy, to jednak sie nie
    miesza.
    Olej plywa po tej wodzie, lub osiada na gruncie ladowym i wszystkim
    co wystaje ponad wode..
    2 tygodnie temu bylem jako ochotnik do oczyszczania terenu po oleju.
    W przyszlym miesiacu zglosze sie znow na 2 tygodnie.
    Caly czas sa ogloszenia o potrzebie zglaszania sie wolontariuszy.
    W najgorszej sytuacji sa chyba ptaki - nie moglem przy nich pracowac,
    wolalem czyscic wybrzeze.
    Zima bede mogl zglosic sie na dluzej jesli bedzie potrzeba, bo bede
    mial wiecej czasu.
    Szkoda natury.
    Dziwie sie, ze nie odpala jakiegos ladunku wybuchowego zeby zablokowac
    wyplyw.
    W okolicach Przyladku Canaveral w Cocoa Beach i Merrit Island jest
    czyso,
    gdy stamtad wyjezdzalem 2 dni temu.

  • 12. Data: 2010-06-17 07:29:53
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Mateo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > primo - moze nie cross-postujcie
    >
    > secondo - zieje Ci z postu wywyzszanie sie - to celowo ?

    ja nie odczułem zadnego chwalenia się.. poza tym czym mają sie chwalić? że
    byli w USA?:) to dla ciebie taki lans? rozumiem ze w prlu mogło to robić
    wrażenie ale teraz?:) zazdrosc to nie jest dobra rzecz...

  • 13. Data: 2010-06-17 07:33:29
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    pl.rec.foto.cyfrowa pisze:
    > secondo - zieje ci z postu sciskaniem odbytu z zazdrosi, choc pewnie
    > to nie celowe.

    jasne - po prostu siedz i wbijam szpileczki w lalke voodoo - ale
    przynajmniej nie gubie literek z emocji :>

    --
    Mateo

  • 14. Data: 2010-06-17 07:46:22
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    > jasne - po prostu siedz i wbijam szpileczki w lalke voodoo - ale
    > przynajmniej nie gubie literek z emocji :>
    >
    > --
    > Mateo

    Oj synku, z tych powyzszych zdan wynika ze to wlasnie ty zjadasz
    literki,
    bo co mialoby znaczyc?
    "po prostu siedz i wbijam szpileczki w lalke voodoo".
    Albo wiec zjadles ostatnia literke przy "siedze" albo z emocji nie
    potrafisz poprawnie sklecic zdania.
    Teraz juz idz i nie osmieszaj sie wiecej.

  • 15. Data: 2010-06-17 07:58:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > Albo wiec zjadles ostatnia literke przy "siedze" albo z emocji nie
    > potrafisz poprawnie sklecic zdania.

    Albo Twoj czytnik filtruje polskie znaczki... ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 16. Data: 2010-06-17 08:00:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Dziwie sie, ze nie odpala jakiegos ladunku wybuchowego zeby zablokowac
    > wyplyw.

    Nie martw sie - prazio zapowiedzial walke z plama wiec
    pewnie niedlugo beda pokojowe naloty ;)

  • 17. Data: 2010-06-17 08:03:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Pamietnik partyzanta:
    Poniedzialek: Gonilismy Niemcow po lesie.
    Wtorek: Niemcy gonili nas po lesie.
    Sroda: Gonilismy Niemcow po lesie.
    Czwartek: Niemcy gonili nas po lesie.
    Piatek: Gonilismy Niemcow po lesie.
    Sobota: Niemcy gonili nas po lesie.
    Niedziela: Gajowy wypieprzyl nas wszystkich z lasu.

    Tu gajowego nie ma, ale czy możecie już skończyć to przechwalanie się kto
    ma luźniejszy odbyt?

    Henry

  • 18. Data: 2010-06-17 08:05:54
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    > Albo Twoj czytnik filtruje polskie znaczki... ;P
    >
    > j.
    Ponizej masz dowod, ze nie filtruje
    Cytat z postu rozpoczynajacego watek
    "Rozumiem że to kręcenie poklatkowe, dające efekt
    przyspieszenia ruchu - to oczywiste (tytuł: timelapse...).
    Rozumiem że powierzchnia oceanu kręcona od dołu to tylko
    jedno ujęcie powielone na resztę zdjęć... prosty fotomontaż."

    Dziwne by bylo gdybys widzial brakujaca literke e przy jego slowie
    "siedz"

  • 19. Data: 2010-06-17 08:09:17
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    > Nie martw sie - prazio zapowiedzial walke z plama wiec
    > pewnie niedlugo beda pokojowe naloty ;)

    Naloty juz sa.
    Zglasza sie duzo ochotnikow.
    Ja bylem w okolicach na wschod od Pensacola na czyszczeniu plazy.

  • 20. Data: 2010-06-17 08:14:20
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 17, 4:03 am, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Niedziela: Gajowy wypieprzyl nas wszystkich z lasu.
    >
    > Tu gajowego nie ma, ale czy możecie już skończyć to przechwalanie się kto

    Przy konkurencji z toba nie ma szans na luzniejszy odbyt,
    wiec pozostan poza konkurencja, albo daj chociaz szanse zeby i nam sie
    poluznilo bardziej.