    From: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.nurkowanie
    Subject: Re: Jak oni to nakrecili???
    Date: Thu, 17 Jun 2010 00:05:10 -0700 (PDT)

    On Jun 17, 2:44 am, Anonymouse <j...@g...pl> wrote:

    > Radziłbym się pośpieszyć z syceniem wzroku kryształową wodą Key West,
    > bo za jakiś czas wymiesza się z wodą Zatoki Meksykańskiej ....

    Czly czas sie miesza.
    Jesli natomiast masz na mysli wyciek olejowy, to jednak sie nie
    miesza.
    Olej plywa po tej wodzie, lub osiada na gruncie ladowym i wszystkim
    co wystaje ponad wode..
    2 tygodnie temu bylem jako ochotnik do oczyszczania terenu po oleju.
    W przyszlym miesiacu zglosze sie znow na 2 tygodnie.
    Caly czas sa ogloszenia o potrzebie zglaszania sie wolontariuszy.
    W najgorszej sytuacji sa chyba ptaki - nie moglem przy nich pracowac,
    wolalem czyscic wybrzeze.
    Zima bede mogl zglosic sie na dluzej jesli bedzie potrzeba, bo bede
    mial wiecej czasu.
    Szkoda natury.
    Dziwie sie, ze nie odpala jakiegos ladunku wybuchowego zeby zablokowac
    wyplyw.
    W okolicach Przyladku Canaveral w Cocoa Beach i Merrit Island jest
    czyso,
    gdy stamtad wyjezdzalem 2 dni temu.