    From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak oni to nakrecili???
    Date: Fri, 18 Jun 2010 15:49:44 +0200
    <hvfbt6$e0v$1@news.telbank.pl>
    <6...@z...googlegroups.com>
    <hvfl03$ef5$1@news.telbank.pl>
    <4...@r...googlegroups.com>

    W dniu 2010-06-18 14:12, pl.rec.foto.cyfrowa pisze:
    > Bez ciachania cytatu
    > Tym razem wyraznie, bezposrednio i dosadnie musze ci napisac zebys
    > zrzumial.
    > Wole byc chamem niz frustratem takim jak ty.
    > Ja do tego watku przyszedlem podyskutowac na temat jaki interesowal
    > inicjatora watku.

    Gdyby tak było, to nie napisałbyś tego posta, na który własnie odpowiadam.

    > Nastepnie przypetalo sie tu kilku takich jak ty, chcacych mi
    > personalnie dokuczyc.

    oj biedaczysko :) prawie mi cię żal..
    Zanim jednak zostałeś tak okrutnie skrzywdzony zdążyłeś się w kilku
    postach wykazać impertynencją.

    > Jaki mieli w tym cel, to tylko oni wiedza i ty.
    > Niektozy zrozumieli pewnie, ze popelnili blad i moze nawet tego zaluja
    > wycofujac sie z dyskusji.
    > Pozostales mendo tylko ty jeden i trwasz usilnie w dyskusji dotyczacej
    > mnie personalnie.

    Ja? ... <niewinne oczka> ... Ja jedynie zadałem grzeczne pytanie
    zaczynające się od "czy jesteś pewien".. Personalnie zagrałeś Ty sam. I
    może nawet tego żałujesz - ale z pewnością nie powiesz tego na głos.

    > Nie napisales nic na temat rozpoczynajacy watek.

    sam napisałeś niewiele więcej - za to temat zwieracza rozwinąłeś o wiele
    barwniej..

    > Przyszedl wiec czas, zeby ci powiedziec po prostu SPIERDALAJ,
    > bo zadna ironia cie nie zastanowila.

    na ironię ciągle czekam.. wysil się ździebko, wierzę w Ciebie - na
    pewno potrafisz napisać coś więcej niż flugi

    > Az litosc bierze gdy sie taki frustrat niedorobiony wysila i nie zdaje
    > sobie sprawy ze robi tylko z siebie kretyna, ktory nie potrafi geby
    > rozdziawic na temat ale wydaje mu sie, ze robi za "chojraka"
    > flekujacego przeciwnika.

    nie podejmuję się oceniać kto robi z siebie kretyna - jednak jestem
    dziwnie spokojny w tym temacie..

    > Powtarzam wiec teraz jeszcze raz SPIERDALAJ mendo i nie prowokuj do
    > takich sytuacji.

    Ja i prowokacja? Zawsze mam bardzo pokojowe zamiary - drażnienie ludzi
    to Twoja specjalność - sam to napisałeś (wybacz - ale nie będę cytował
    całego postu z tą wypowiedzią)

    > Dziwie sie tylko, ze za kazdym razem gdy do takich rzeczy dochodzi, to
    > nikt rozsadny nie zareaguje na
    > takie zaczepki, ale jak juz sie akcja rozwinie, to chetnie mnie za
    > taka sytuacje obsobaczy, bo litosciwie nie chce juz wiecej dokopac
    > takiej mendzie jak ty widzac moja przewage.

    LOL! Wymyślasz zupełnie irracjonalne przyczyny ludzkich zachowań, byle
    tylko zachować twarz przed samym sobą. Przyszło Ci do głowy, że dla
    wielu ludzi sprawa wygląda nieco inaczej niż to przedstawiłeś? :)

    > Nigdy nikogo pierwszy personalnie nie zaczepialem i nie mam zamiaru.

    haha.. doprawdy robisz się rozczulający.. a już myślałem że jesteś
    twardziel

    > Jesli jednak kiedykolwiek przez ponad 10 lat tak sie stalo, to
    > przepraszam.
    > Natomiast nigdy nie bede przepraszal mend twojego pokroju, co to
    > wszcynaja zaczepki personalne ze mna.

    pierwsza część rodzi nadzieję :) przeczytaj raz jeszcze swoją odpowiedź
    na moje pokojowe pytanie i pomyśl, czy aby nie wybielasz się zbytnio.
    Drzazga, belka, oko... mówi Ci to coś?

    > Obiecuje jedank, ze zawsze bede podobnie reagowal.
    > Teraz na zakonczenie dyskusji z toba, oczekuje od ciebie wydalenia
    > twojego belkotu, zebys sie czul usatysfakcjonowany, ze to ty wydaliles
    > ostatnie slowo.
    > A potem spierdalaj, omijaj mnie szerokim lukiem i nie osmieszaj sie.

    Dobrze dobrze.. ruch wyprzedzający. Ale niczego nie zmienia..

    > To jest szansa dla ciebie, ale jak w kolejnym watku rozpoczniesz ze
    > mna cos podobnego, to niech ci juz teraz grupowicze podziekuja za
    > bagno jakie rozpoczniesz.
    > AMEN

    To zależy od Ciebie. Jestem przekonany, że nie uzasadnione chamstwo
    drażni nie mnie jednego więc nie bądź taki pewien wsparcia grupy. Aż tak
    źle jej nie oceniaj.

    > Kazdy moze przesledzic, ze to nie ja rozpoczalem personalne proby
    > osmieszania.

    mogę to ułatwić - mój pierwszy post w tym wątku:
    ja: >> Taki pewny jesteś, że jest ci czego zazdrościć?
    ty: >Jestem pewien, ze tobie tez zcisnelo odbyt

    mimo wszystko: PZDR
    Shaman