  • Data: 2010-06-17 12:33:34
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-17 14:05, pl.rec.foto.cyfrowa pisze:

    > Ale jak trzeba byc zaloznym, zeby odpisywac na posty ni to marnego
    > prowokatora
    > ni to nadetego buraka?

    > Dopytaj sie synku starszych jakie byly procedury 20 lat temu i wiecej.
    > A te ponizajace procedury to wprowadzono dopiero wtedy, gdy Polska z
    > takimi jak ty

    Raczej jak USA stanęło przed perspektywą napływu większej ilości takich
    jak ty.

    > zaczela wchodzic hameryce w odbyt.
    > Moge cie jednak zapewnic, ze i do dzis sa w polsce tacy, ktozy z
    > ambasady Amerykanskiej
    > dostaja latwo nie tylko wizy ale i zaproszenia tak jak ja 25 lat temu.

    Raz odrzuciłem i drugi raz też bym odrzucił.

    > Trauma zas pozostala takim jak ty, ze sa juz chyba jedynymi traktowani
    > na rowni z talibami jesli chodzi o wizy do Ameryki.

    w tym przypadku traktowanie świadczy o traktującym, nie o traktowanym
    więc nie mam z tym problemu :)

    Za to coraz lepiej rozumiem ludzi opisujących tzw. starą emigrację.
    Gromada zgorzkniałych buraków, wetująca sobie pieskie życie na emigracji
    pogardą dla żyjących dostatnio w kraju rodaków.

    PZDR
    Shaman