    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Date: Sun, 12 Feb 2012 19:36:05 +0100

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:pme.1329053828@news.chmurka.net...
    > Pytanie miało pójść na pl.misc.elektronika, ale crossuję, bo może pms też
    > będzie miało coś do powiedzenia :)

    > Coś wam się jeszcze rzuca w oczy, na co trzeba uważać?

    nie oglądałem tego układu ale zwróciłbym uwagę na conajmniej dwie rzeczy:
    - możliwość szybkiego demontażu układu bez pozostawiania śladów ingerencji -
    przy jakimś wypadku itd ubezpieczyciele mogą się wypiąć na przeróbki z
    użyciem niehomologowanych podzespołów nieopatrzonych odpowiednimi znakami
    (CE, e). Skutkiem takiego wypięcia się możesz zostać pozbawiony możliwości
    otrzymania odszkodowania lub możesz być obciążony odpowiedzialnością za
    spowodowanie wypadku, czyli generalnie ukłąd jako kompaktowy podzespół
    wpinany w jakieś gniazdo które w razie czego "zawsze tu było i nie wiem co
    to jest"
    - niezależne zasilanie układu w czasie rozruchu silnika. W wielu pojazdach
    inne odbiorniki są odcinane od zasilania w czasie rozruchu lub też występuje
    spadek napięcia mogący powodować zakłócenia w pracy jakichś specyficznych
    podzespołów