  • Data: 2012-02-12 21:35:47
    Temat: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.elektronika Jackare <1...@t...com.pl> wrote:

    > - możliwość szybkiego demontażu układu bez pozostawiania śladów ingerencji -
    > przy jakimś wypadku itd ubezpieczyciele mogą się wypiąć na przeróbki z
    > użyciem niehomologowanych podzespołów nieopatrzonych odpowiednimi znakami
    > (CE, e).

    To będzie na pewno - gniazdo przylutowane do stacyjki, w kolumnie kierownicy,
    i przewody, które będą wpięte w to gniazdo.

    > W wielu pojazdach inne odbiorniki są odcinane od zasilania w czasie rozruchu

    U mnie tak jest - odcinany jest wentylator, ogrzewanie szyby, zapalniczka,
    elektryczne szyby, światła mijania i drogowe. Ja chcę zasilać układ z tego
    przewodu, który idzie do stacyjki - zaraz za jednym z czterech głównych
    bezpieczników.

    > lub też występuje spadek napięcia mogący powodować zakłócenia w pracy jakichś
    > specyficznych podzespołów

    To wiem - ale sam układ będzie zasilany z 4V (tyle potrzebuje modem GSM), więc
    myślę że nawet spadek do 6.5V podtrzyma pracę przetwornicy. Oprócz tego oczywiście
    dławiki, kondensatory filtrujące przy nogach procesora itd.

    --
    gof