  • Data: 2012-02-12 21:39:20
    Temat: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.elektronika J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tam sa dwie cewki. Ta "rozruchowa" bierze ok 30A.

    Dwie? Z ciekawości - do czego?

    > Uwazaj, bo tam przez chwile sam rozrusznik podaje napiecie. Trzeba chwile
    > odczekac.

    No tak, bezwładność. Słuszna uwaga.

    > Nie wiem czy ma sens, ale moze faktycznie od tego pusci.

    Miałem tak z jednym zapieczonym przekaźnikiem, za którymś razem puszczał.
    W sumie to nie bardzo widzę co innego można w takiej sytuacji zrobić...

    > To nie wiem czy jest sens dwa dodatkowe przekazniki dawac.

    Dwa na wszelki wypadek, jakby jeden się zapiekł.

    > Pomysl raczej nad tym zeby je jakos roznie sterowac - zeby np reset
    > procesora nie uruchamial silnika.

    No będą sterowane osobno :) reset nie uruchomi - dlatego pisałem o silnej
    masie z procesora.

    --
    gof