  • 11. Data: 2010-03-08 15:24:39
    Temat: Re: Jak nie wyrzucić 1000zl?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > -chcialem kupic Canona SX200, ale troche poczytalem o
    > optyce i nieszczesnej
    > lampie

    Nie znam tego aparatu, ale czego oczekujesz po optyce z
    20-krotnym zoomem? Albo od takiej małej lampy?

    > nie chce pchac sie w lustrzanke gdyz aparatu uzywam
    > glownie na wycieczki,
    > wyjazdy z rodzina itp.

    Ja do takiego czegoś mam leciwego Fuji S5600. Uważam że
    spełnia w 99% oczekiwania stawiane aparacikowi urlopowemu
    :-). Jak dla mnie wadą jest mocny szum na wysokim ISO, ale
    nie używam go więc dla mnie rybka. Natomiast fotki robi
    bardzo dobre, nie mam powodów do narzekań. Ja też lubię
    dorej jakości fotki, więc skoro taki staroć mnie zadowala,
    to nowsze aparaty tej klasy powinny być lepsze. Natomiast Ty
    narzekasz. Może problem leży gdzie indziej? Może oczekujesz
    niemożliwego? ;-)