  • Data: 2013-01-26 16:53:53
    Temat: Re: Jak nie rysować schematów
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 08:41:03 UTC użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > I tak to właśnie działa dla zakłóceń wspólnych.

    No i cos mi tu jednak nie pasuje. Do odciecia zakłócen wspolnych spodziewał bym sie
    dławika CM. Jak ktos napisal skompensowanego. A tu sa dwie niesprzezone cewki.

    Dlawik CM zrobil by to duzo lepiej. Na moje oko ktos kto to robil nie rozumial
    pojecia common mode i diff mode i zastosowal szeregowe polaczenie dwoch indukcyjnosci
    ktore odcinaja zaklocenia roznicowe. Zaklocenia wspolne powinny byc stlumione
    dlawikiem CM ktorego nie ma.

    Czy ja cos zle kombinuje?