eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak nie obciążać zimnego silnikaRe: Jak nie obciążać zimnego silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!y36g2000
    yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Ryback <k...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak nie obciążać zimnego silnika
    Date: Sun, 30 Oct 2011 04:43:33 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <5...@y...googlegroups.com>
    References: <j8eosi$rl0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.184.27.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1319975115 4522 127.0.0.1 (30 Oct 2011 11:45:15 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Oct 2011 11:45:15 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y36g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=79.184.27.2;
    posting-account=C-ZNYwkAAACX29t3iRb_La3tpVwrQouj
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ARLUEHNKC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64;
    Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET
    CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:647538
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28 Paź, 18:30, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Jako że robi się coraz ciemniej i zimniej, a wyjazd mam prawie
    > prosto na drogę z ograniczeniem do 80. To nęka mnie taka rozterka:
    > Czy wyjeżdżając na drogę lepiej jechać te 80 na pierwszym czy np
    > na 3 biegu i dlaczego? Obciążanie zimnego silnika nie jest dobre
    > i dotąd zakładałem że wystarczy powoli kręcić manetką że by było
    > dobrze. Niestety pojawiła się w rozmowie kwestia obrotów dobrych
    > na czas rozgrzewania. I tu proszę o fachowe sugestie.
    > Powiedzmy że mamy 0,6 silnika, maks momentu jest ~10krpm, moc
    > jest gdzieś tam dalej, na jedynce 80, to koło 9krpm. Zakładam że
    > poniżej tych 5krpm, czyli 3 bieg, obciążenie będzie większe.
    >
    > Rozgrzewanie na postoju odpada, śpieszę się.
    >
    > --
    > kakmaratgmaildotcom

    Widzisz bo jakbyś sobie sprawił dużego bandyte olejeka to byś tego
    dylematu nie miał i przed wyjazdem musiałbyś go dobrze rozgrzać - bez
    rozgrzania nie ruszy nawet z miejsca :P a jeśli pojechał to oznacza ni
    mniej nie więcej, że się już ogrzał i można śmiało pałować ;)

    dla sceptyków: mi jest z nim dobrze!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: