  • Data: 2011-10-31 22:38:01
    Temat: Re: Jak nie obciążać zimnego silnika
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.10.2011 Pete <n...@n...com> napisał/a:

    > Na wstecznym najlepiej te 80 jechac.

    Patrz mam jakiś niedorobiony model, bez wstecznego.

    > Zajrzyj do instrukcji - bedziesz wiedzial przy jakich
    > predkosciach/obrotach zmieniac jesli naprawde to taki dylemat dla ciebie
    > i sam nie potrafisz tego ocenic.

    W instrukcji nic konkretnego nie znalazłem, znaczy jest jak ustawić
    zawieszenie itp. Nie ma niestety napisane przy jakich obrotach najlepiej
    rozgrzewać silnik. Więc skoro wiesz, to podziel się proszę tą wiedzą
    z mniej kumatym kolegą.

    --
    kakmaratgmaildotcoma