eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak nie obciążać zimnego silnikaRe: Jak nie obciążać zimnego silnika
  • Data: 2011-10-30 11:43:33
    Temat: Re: Jak nie obciążać zimnego silnika
    Od: Ryback <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 28 Paź, 18:30, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Jako że robi się coraz ciemniej i zimniej, a wyjazd mam prawie
    > prosto na drogę z ograniczeniem do 80. To nęka mnie taka rozterka:
    > Czy wyjeżdżając na drogę lepiej jechać te 80 na pierwszym czy np
    > na 3 biegu i dlaczego? Obciążanie zimnego silnika nie jest dobre
    > i dotąd zakładałem że wystarczy powoli kręcić manetką że by było
    > dobrze. Niestety pojawiła się w rozmowie kwestia obrotów dobrych
    > na czas rozgrzewania. I tu proszę o fachowe sugestie.
    > Powiedzmy że mamy 0,6 silnika, maks momentu jest ~10krpm, moc
    > jest gdzieś tam dalej, na jedynce 80, to koło 9krpm. Zakładam że
    > poniżej tych 5krpm, czyli 3 bieg, obciążenie będzie większe.
    >
    > Rozgrzewanie na postoju odpada, śpieszę się.
    >
    > --
    > kakmaratgmaildotcom

    Widzisz bo jakbyś sobie sprawił dużego bandyte olejeka to byś tego
    dylematu nie miał i przed wyjazdem musiałbyś go dobrze rozgrzać - bez
    rozgrzania nie ruszy nawet z miejsca :P a jeśli pojechał to oznacza ni
    mniej nie więcej, że się już ogrzał i można śmiało pałować ;)

    dla sceptyków: mi jest z nim dobrze!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: