  • 391. Data: 2014-02-07 00:41:09
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:39:03 +0100, J.F wrote:

    > Przeciez terminu polisy nie wybierasz. Jak kupiles auto, tak juz
    > bedziesz placil. I co - zrezygnujesz z urlopu, bo polise trzeba ?

    Terminu polisy nie, ale już termin urlopu i owszem można zaplanować.
    Zresztą, co za problem wykupić kontynuację przed wyjazdem na urlop.
    Przecież nikt nie karze czekać do ostatniego dnia :)

    Tomek

  • 392. Data: 2014-02-07 00:44:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 06 Feb 2014 22:00:44 +0100, J.F wrote:

    >Tu już trudno mi powiedzieć. W rodzinie pamiętam ~5 takich przypadków
    >na
    >przestrzeni kilku lat licząc te moje.

    Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?

    Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)

    >Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.

    W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.

    J.

  • 393. Data: 2014-02-07 00:46:57
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:40:58 +0100, J.F wrote:
> [...]

    Rewelacje obejmują "sprawcę" nie przyjmującego mandatu za spowodowanie
    kolizji, sprawę w sądzie o ustalenie sprawcy z odwołaniem tegoż i na
    końcu wisienka na torcie, właśnie próbę naprawy samochodu z
    odszkodowania. Sama radość.

    > No ale po co ci te sprzed lat ?

    Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem samochód
    trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.

    Tomek

  • 394. Data: 2014-02-07 00:50:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem
    >samochód
    >trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.

    Jak zostanie zarejestrowany.
    A na poczatku musieli zaimportowac stare bazy.

    J.

  • 395. Data: 2014-02-07 00:52:24
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:44:55 +0100, J.F wrote:

    > Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?

    IMO uszkodzenie. W tym pierwszym przypadku altek dawał napięcie za
    wysokie (17V), a w tym drugim za niskie (13,6 na oryginalnym regulatorze
    i 14,1 po pierwszej wymianie)

    > Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)

    > W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.

    Nie taka znowu szeroka. Napięcie spoczynkowe akumulatora zmierzone po
    nocy na parkingu/ w garażu da wystarczający pogląd na sprawę o tym czy
    akumulator jest odpowiednio ładowany. W razie należy oczywiście sprawdzać
    dalej.

    Tomek

  • 396. Data: 2014-02-07 00:53:57
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:50:19 +0100, J.F wrote:

    > Jak zostanie zarejestrowany.
    > A na poczatku musieli zaimportowac stare bazy.

    W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
    przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?

    Tomek

  • 397. Data: 2014-02-07 07:40:54
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
    > przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?

    Kolejna manipulacja. Wszystkie źródła, które w tym wątku padały, mówią o
    tym, że w CEPIKU nie ma "sporych dziur" jeżeli chodzi o rejestrację
    samochodów, tylko problemem są nieaktualne informacje o wycofaniu z rejestru
    części pojazdów, przez co w bazie jest _więcej_ samochodów niż w
    rzeczywistości, a nie ich brak.

    Udajesz, że tego nie rozumiesz, czy masz coś z głową?

    Wiwo

  • 398. Data: 2014-02-07 10:13:33
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 07:40:54 +0100, Wiwo wrote:

> [...]
    > w rzeczywistości, a nie ich brak.
    >
    > Udajesz, że tego nie rozumiesz, czy masz coś z głową?

    Odpowiedź proszę na moje pytanie, kiedy jeszcze samochód trafia do CEPIKu.

    Tomek

  • 399. Data: 2014-02-07 10:51:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.

    Manipulacji ciag dalszy i robisz idiote z J.F. ze nie gwarancji nie mozna
    mierzyc napiecia?

    ------
    >Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.

    A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
    ------

    Cos porobic to znaczy skontrolowac napiecie? Czy niekontrolowanie napiecia
    wplywa na zywotnosc?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 400. Data: 2014-02-07 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > dostać umowę pocztą, to wybrał bym taki termin w którym jetem w domu.
    > Ciężko zakładać, że wyjeżdżasz na 2-3 tygodnie właśnie akurat w tym

    Mozna i tak.
    Ja nie jestem taki przewidujący, zeby dostosowywac polise do urlopu :(