-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Date: Fri, 7 Feb 2014 07:40:54 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <ld1v5m$lq0$1@node2.news.atman.pl>
References: <lcnl2a$ocp$1@dont-email.me> <lconjl$uqa$1@dont-email.me>
<lcp868$p5q$1@node2.news.atman.pl> <lcp95t$sjk$5@dont-email.me>
<lcr8ci$7m6$3@dont-email.me> <lcrme3$7m6$4@dont-email.me>
<lcrtej$7m6$12@dont-email.me> <lcrv54$7m6$18@dont-email.me>
<lcs1be$7m6$20@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<lcts6v$scl$2@dont-email.me> <52f2b084$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
<lcvef4$28c$3@dont-email.me> <52f3f71e$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<ld164h$brp$2@dont-email.me> <52f41d8f$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
<ld16th$brp$6@dont-email.me> <52f41fc0$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
<ld17al$brp$8@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1391755254 22336 89.67.162.205 (7 Feb 2014 06:40:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Feb 2014 06:40:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 140206-1, 2014-02-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522936
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
news:ld17al$brp$8@dont-email.me...
> W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
> przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?
Kolejna manipulacja. Wszystkie źródła, które w tym wątku padały, mówią o
tym, że w CEPIKU nie ma "sporych dziur" jeżeli chodzi o rejestrację
samochodów, tylko problemem są nieaktualne informacje o wycofaniu z rejestru
części pojazdów, przez co w bazie jest _więcej_ samochodów niż w
rzeczywistości, a nie ich brak.
Udajesz, że tego nie rozumiesz, czy masz coś z głową?
Wiwo
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.14 10:13 Tomasz Stiller
- 07.02.14 10:51 AZ
- 07.02.14 10:59 Budzik
- 07.02.14 11:07 AZ
- 07.02.14 11:56 Gotfryd Smolik news
- 07.02.14 13:27 Wiwo
- 07.02.14 15:00 Artur Maśląg
- 07.02.14 15:40 Artur Maśląg
- 07.02.14 15:52 AZ
- 07.02.14 15:53 AZ
- 07.02.14 16:07 Artur Maśląg
- 07.02.14 16:28 AZ
- 07.02.14 18:11 Tomasz Stiller
- 07.02.14 18:28 Artur Maśląg
- 07.02.14 22:19 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=