  • 283. Data: 2014-02-05 14:00:24
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Tia, ja oczywiście pamiętam, że my tu tylko pitu-pity z nudy ;)

    Ale jednak fajnie byłoby merytorycznie wiec argument ze takie mamy prawo
    jest słaby. bo własnie o zmianach rozmawiamy.

  • 281. Data: 2014-02-05 14:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Tylko, że w ten sposób można wałkować w nieskończoność. Co jeśli zrobi
    > komuś kuku na tym podwórku? No niech się faktycznie stoczy na samochód
    > znajomego, który Cię odwiedził swoim bentleyem. Rozumiem, że z własnej
    > kieszeni wydajesz 100000pln na lakierowanie jego samochodu? Jak wiem, że
    > przykład jest absurdalny, ale chyba rozumiesz o co mi chodzi.

    I od ironi doszlismy do argumentów na serio - nieźle.
    Dziwie sie, ze tylko samochód chcesz ubezpieczac na tym podwórku.
    A dom? A siekierę?
    A drzewo? itd.

  • 280. Data: 2014-02-05 14:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Owszem, jako jeden z przypadków gdzie mogą pojawić się problemy. Widać
    > ich masę niestety, bo ten system nie jest spójny i nie działa jak
    > trzeba.

    Ale zdaje sie ze juz ktoś wyjasniał, ze takie auto jest w bazie bo sprawe
    załatwia CEPiK.

    > No proszę Cię, normalnie ręka Ci uschnie od tego trudu jakim jest
    > przyklejenie nalepki.

    > Wiem dokładnie po co. Pisałem o tym na początku tej dyskusji.

    Nie wiesz, bo nie znasz skali problemu, co wyjasniło się w trakcie
    dyskusji.

    > Zdajesz sobie sprawę, jaki ogromnym przedsięwzięciem w skali kraju
    > była by chociaż ta postulowana analiza danych video dostarczanych
    > przez kamery monitoringu, viatolla itp? Gigantycznym. Druk nalepek to
    > przy tym nawet nie pierdnięcie.

    Ale jakze skutecznym.
    A czy droższym? Nie iwem, nie widziałem wyliczen.

    > Coś za coś niestety. Zdaje się, że to Ty jesteś za zatrudnianiem do
    > tego informatyki wyższego rzędu, dlaczego więc nie zamówić naklejki
    > przez sieć? Niech sobie przyjdzie pocztą. Albo jeszcze lepiej, niech
    > ASO wymieniające Ci szybę zrobi to za Ciebie.

    Ale to zatrudnianie miałby być przy okazji.
    Nie budowanie nowego systemu, tylko wykorzystanie tego co juz jest albo za
    chwilę bedzie (patrz pomiary odcinkowe)
    Troche tak ja z AERO - ktoś kto dostał koncensje musiał udostepnic net za
    free.

    > Delikatnie mówiąc ;)

    No wiesz, wykorzystac taka literówke to jak kopac po plecach garbatego.

  • 284. Data: 2014-02-05 14:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Szkoda, że nie śledzisz wątku. Padło już takie pytanie oraz odpowiedź na
    > nie. Kablowanie obywało by się przez stronę www, która już na etapie
    > zgłoszenia weryfikuje jego zasadność. Skoro masz polisę, ale nie masz
    > naklejki z jakiegoś powodu - to zgłoszenie i tak nie przejdzie.

    Chciałbym się upewnić - czy dobrze rozumiem, ze za brak naklejki nie
    przewidujesz żadnych kar?

  • 285. Data: 2014-02-05 14:29:10
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Niezly manipulator z ciebie, wyciales cytat wyzej ktory brzmial:

    Zrobił to po raz kolejny, dlatego kończę z nim dyskusję. To jest po prostu
    bez sensu.

    Wiwo

  • 286. Data: 2014-02-05 15:07:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Feb 2014 00:48:51 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Chcę powiedzieć, że mam dowód na to, że miałem zawartą polisę podczas
    > gdy w bazie UFG nie ma po tym śladu.

    no widzisz. i teraz ktoś doniesie na tatusia i będize miał kłopot. Bo jak
    w bazie nie ma to kwitek z ubezpieczalni pewnie fałszywy. Więc zatrzymamy
    samochód i tatusia do wyjasnienia sprawy., Wyślemy pisemko do
    ubezpieczalni listem poleconym i poczekamy na odpowiedź.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 287. Data: 2014-02-05 15:08:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Feb 2014 00:49:46 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > O tym też pisałem na samym początku, ale to już sobie sam sprawdzisz bo
    > nie chce mi się powtarzać :)

    uszka po sobie i chodu?

  • 289. Data: 2014-02-05 17:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Szkoda, że większa część dyskusji dotyczy właśnie historii
    > ubezpieczeniowej, albo jej braku w bazach cepik/ufg.

    Pogubiłem się.
    Ty szukasz rozwiazania na przyszłośc, czy sposobu na złapanie tych, co nie
    płacili w przeszłosci?

  • 288. Data: 2014-02-05 17:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Nie pojawia się, bo będą musiały być drukowane na numerowanym papierze
    > przypisanym do danego TU. Widzisz na allegro gotowe recepty? One też są
    > przypisane do konkretnych lekrzy. Po za tym brak polisy, a próba
    > fałszerstwa to jednak nie ta liga.

    Bo recepta podczas realizacji w aptece jest automatycznie sprawdzana -
    informatycznie...

  • 290. Data: 2014-02-05 17:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...