    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Wed, 5 Feb 2014 13:00:24 +0000 (UTC)

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Owszem, jako jeden z przypadków gdzie mogą pojawić się problemy. Widać
    > ich masę niestety, bo ten system nie jest spójny i nie działa jak
    > trzeba.

    Ale zdaje sie ze juz ktoś wyjasniał, ze takie auto jest w bazie bo sprawe
    załatwia CEPiK.

    > No proszę Cię, normalnie ręka Ci uschnie od tego trudu jakim jest
    > przyklejenie nalepki.

    > Wiem dokładnie po co. Pisałem o tym na początku tej dyskusji.

    Nie wiesz, bo nie znasz skali problemu, co wyjasniło się w trakcie
    dyskusji.

    > Zdajesz sobie sprawę, jaki ogromnym przedsięwzięciem w skali kraju
    > była by chociaż ta postulowana analiza danych video dostarczanych
    > przez kamery monitoringu, viatolla itp? Gigantycznym. Druk nalepek to
    > przy tym nawet nie pierdnięcie.

    Ale jakze skutecznym.
    A czy droższym? Nie iwem, nie widziałem wyliczen.

    > Coś za coś niestety. Zdaje się, że to Ty jesteś za zatrudnianiem do
    > tego informatyki wyższego rzędu, dlaczego więc nie zamówić naklejki
    > przez sieć? Niech sobie przyjdzie pocztą. Albo jeszcze lepiej, niech
    > ASO wymieniające Ci szybę zrobi to za Ciebie.

    Ale to zatrudnianie miałby być przy okazji.
    Nie budowanie nowego systemu, tylko wykorzystanie tego co juz jest albo za
    chwilę bedzie (patrz pomiary odcinkowe)
    Troche tak ja z AERO - ktoś kto dostał koncensje musiał udostepnic net za
    free.

    > Delikatnie mówiąc ;)

    No wiesz, wykorzystac taka literówke to jak kopac po plecach garbatego.