eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 413

  • 391. Data: 2014-02-07 00:41:09
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:39:03 +0100, J.F wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości On Thu, 06 Feb 2014
    > 21:50:12 +0100, J.F wrote:
    >>> ty zawsze przed wyjazdem na urlop prosisz o przesylanie korespondencji
    >>> na poste restante ?
    >>> To przestan, teraz pisma z sadu roznosi PGP, i z p.r. beda klopoty.
    >
    >>Nie. Ja załatwiam takie sprawy u znajomego agenta. Jeśli już musiałbym
    >>dostać umowę pocztą, to wybrał bym taki termin w którym jetem w domu.
    >>Ciężko zakładać, że wyjeżdżasz na 2-3 tygodnie właśnie akurat w tym
    >>momencie jak kończy Ci się polisa.
    >
    > Przeciez terminu polisy nie wybierasz. Jak kupiles auto, tak juz
    > bedziesz placil. I co - zrezygnujesz z urlopu, bo polise trzeba ?

    Terminu polisy nie, ale już termin urlopu i owszem można zaplanować.
    Zresztą, co za problem wykupić kontynuację przed wyjazdem na urlop.
    Przecież nikt nie karze czekać do ostatniego dnia :)

    Tomek


  • 392. Data: 2014-02-07 00:44:55
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości
    On Thu, 06 Feb 2014 22:00:44 +0100, J.F wrote:
    >>>Problemy z regulatorem napięcia to z mojej perspektywy najczęstsza
    >>>przyczyna padu akumulatorów.
    >
    >> A w perspektywie powiedzmy 10 lat ?

    >Tu już trudno mi powiedzieć. W rodzinie pamiętam ~5 takich przypadków
    >na
    >przestrzeni kilku lat licząc te moje.

    Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?

    Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)

    >>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
    >> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
    >Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.

    W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.

    J.


  • 393. Data: 2014-02-07 00:46:57
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:40:58 +0100, J.F wrote:
    >>Kolizja w 2009r

    Rewelacje obejmują "sprawcę" nie przyjmującego mandatu za spowodowanie
    kolizji, sprawę w sądzie o ustalenie sprawcy z odwołaniem tegoż i na
    końcu wisienka na torcie, właśnie próbę naprawy samochodu z
    odszkodowania. Sama radość.

    >>> A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.
    >>Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.
    >
    > No ale po co ci te sprzed lat ?

    Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem samochód
    trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.

    Tomek


  • 394. Data: 2014-02-07 00:50:19
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości
    On Fri, 07 Feb 2014 00:40:58 +0100, J.F wrote:
    >>>> A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.
    >>>Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.
    >
    >> No ale po co ci te sprzed lat ?

    >Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem
    >samochód
    >trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.

    Jak zostanie zarejestrowany.
    A na poczatku musieli zaimportowac stare bazy.

    J.


  • 395. Data: 2014-02-07 00:52:24
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:44:55 +0100, J.F wrote:

    > Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?

    IMO uszkodzenie. W tym pierwszym przypadku altek dawał napięcie za
    wysokie (17V), a w tym drugim za niskie (13,6 na oryginalnym regulatorze
    i 14,1 po pierwszej wymianie)

    > Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)
    >
    >>>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
    >>> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
    >>Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.
    >
    > W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.

    Nie taka znowu szeroka. Napięcie spoczynkowe akumulatora zmierzone po
    nocy na parkingu/ w garażu da wystarczający pogląd na sprawę o tym czy
    akumulator jest odpowiednio ładowany. W razie należy oczywiście sprawdzać
    dalej.

    Tomek


  • 396. Data: 2014-02-07 00:53:57
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 00:50:19 +0100, J.F wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości On Fri, 07 Feb 2014
    > 00:40:58 +0100, J.F wrote:
    >>>>> A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.
    >>>>Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.
    >>
    >>> No ale po co ci te sprzed lat ?
    >
    >>Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem samochód
    >>trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.
    >
    > Jak zostanie zarejestrowany.
    > A na poczatku musieli zaimportowac stare bazy.

    W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
    przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?

    Tomek


  • 397. Data: 2014-02-07 07:40:54
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>


    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:ld17al$brp$8@dont-email.me...

    > W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
    > przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?

    Kolejna manipulacja. Wszystkie źródła, które w tym wątku padały, mówią o
    tym, że w CEPIKU nie ma "sporych dziur" jeżeli chodzi o rejestrację
    samochodów, tylko problemem są nieaktualne informacje o wycofaniu z rejestru
    części pojazdów, przez co w bazie jest _więcej_ samochodów niż w
    rzeczywistości, a nie ich brak.

    Udajesz, że tego nie rozumiesz, czy masz coś z głową?

    Wiwo


  • 398. Data: 2014-02-07 10:13:33
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 07 Feb 2014 07:40:54 +0100, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    > news:ld17al$brp$8@dont-email.me...
    >
    >> W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
    >> przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?
    >
    > Kolejna manipulacja. Wszystkie źródła, które w tym wątku padały, mówią o
    > tym, że w CEPIKU nie ma "sporych dziur" jeżeli chodzi o rejestrację
    > samochodów, tylko problemem są nieaktualne informacje o wycofaniu z
    > rejestru części pojazdów, przez co w bazie jest _więcej_ samochodów niż
    > w rzeczywistości, a nie ich brak.
    >
    > Udajesz, że tego nie rozumiesz, czy masz coś z głową?
    >
    > Wiwo

    Odpowiedź proszę na moje pytanie, kiedy jeszcze samochód trafia do CEPIKu.

    Tomek


  • 399. Data: 2014-02-07 10:51:36
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
    >>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
    >>
    >> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
    >
    > Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.
    >
    Manipulacji ciag dalszy i robisz idiote z J.F. ze nie gwarancji nie mozna
    mierzyc napiecia?

    ------
    >>>Pomimo, że nazywają się bezobsługowymi czasami trzeba w ich
    >>>okolicach
    >>>coś tam zrobić.
    >> Co ?
    >Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.

    A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
    ------

    Cos porobic to znaczy skontrolowac napiecie? Czy niekontrolowanie napiecia
    wplywa na zywotnosc?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 400. Data: 2014-02-07 10:59:55
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    >> ty zawsze przed wyjazdem na urlop prosisz o przesylanie korespondencji
    >> na poste restante ?
    >> To przestan, teraz pisma z sadu roznosi PGP, i z p.r. beda klopoty.
    >
    > Nie. Ja załatwiam takie sprawy u znajomego agenta. Jeśli już musiałbym
    > dostać umowę pocztą, to wybrał bym taki termin w którym jetem w domu.
    > Ciężko zakładać, że wyjeżdżasz na 2-3 tygodnie właśnie akurat w tym
    > momencie jak kończy Ci się polisa.

    Mozna i tak.
    Ja nie jestem taki przewidujący, zeby dostosowywac polise do urlopu :(

strony : 1 ... 20 ... 30 ... 39 . [ 40 ] . 41 . 42


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: