-
391. Data: 2014-02-07 00:41:09
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 07 Feb 2014 00:39:03 +0100, J.F wrote:
> Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości On Thu, 06 Feb 2014
> 21:50:12 +0100, J.F wrote:
>>> ty zawsze przed wyjazdem na urlop prosisz o przesylanie korespondencji
>>> na poste restante ?
>>> To przestan, teraz pisma z sadu roznosi PGP, i z p.r. beda klopoty.
>
>>Nie. Ja załatwiam takie sprawy u znajomego agenta. Jeśli już musiałbym
>>dostać umowę pocztą, to wybrał bym taki termin w którym jetem w domu.
>>Ciężko zakładać, że wyjeżdżasz na 2-3 tygodnie właśnie akurat w tym
>>momencie jak kończy Ci się polisa.
>
> Przeciez terminu polisy nie wybierasz. Jak kupiles auto, tak juz
> bedziesz placil. I co - zrezygnujesz z urlopu, bo polise trzeba ?
Terminu polisy nie, ale już termin urlopu i owszem można zaplanować.
Zresztą, co za problem wykupić kontynuację przed wyjazdem na urlop.
Przecież nikt nie karze czekać do ostatniego dnia :)
Tomek
-
392. Data: 2014-02-07 00:44:55
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości
On Thu, 06 Feb 2014 22:00:44 +0100, J.F wrote:
>>>Problemy z regulatorem napięcia to z mojej perspektywy najczęstsza
>>>przyczyna padu akumulatorów.
>
>> A w perspektywie powiedzmy 10 lat ?
>Tu już trudno mi powiedzieć. W rodzinie pamiętam ~5 takich przypadków
>na
>przestrzeni kilku lat licząc te moje.
Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?
Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)
>>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
>> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
>Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.
W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.
J.
-
393. Data: 2014-02-07 00:46:57
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 07 Feb 2014 00:40:58 +0100, J.F wrote:
>>Kolizja w 2009r
Rewelacje obejmują "sprawcę" nie przyjmującego mandatu za spowodowanie
kolizji, sprawę w sądzie o ustalenie sprawcy z odwołaniem tegoż i na
końcu wisienka na torcie, właśnie próbę naprawy samochodu z
odszkodowania. Sama radość.
>>> A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.
>>Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.
>
> No ale po co ci te sprzed lat ?
Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem samochód
trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.
Tomek
-
394. Data: 2014-02-07 00:50:19
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości
On Fri, 07 Feb 2014 00:40:58 +0100, J.F wrote:
>>>> A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.
>>>Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.
>
>> No ale po co ci te sprzed lat ?
>Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem
>samochód
>trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.
Jak zostanie zarejestrowany.
A na poczatku musieli zaimportowac stare bazy.
J.
-
395. Data: 2014-02-07 00:52:24
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 07 Feb 2014 00:44:55 +0100, J.F wrote:
> Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?
IMO uszkodzenie. W tym pierwszym przypadku altek dawał napięcie za
wysokie (17V), a w tym drugim za niskie (13,6 na oryginalnym regulatorze
i 14,1 po pierwszej wymianie)
> Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)
>
>>>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
>>> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
>>Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.
>
> W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.
Nie taka znowu szeroka. Napięcie spoczynkowe akumulatora zmierzone po
nocy na parkingu/ w garażu da wystarczający pogląd na sprawę o tym czy
akumulator jest odpowiednio ładowany. W razie należy oczywiście sprawdzać
dalej.
Tomek
-
396. Data: 2014-02-07 00:53:57
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 07 Feb 2014 00:50:19 +0100, J.F wrote:
> Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości On Fri, 07 Feb 2014
> 00:40:58 +0100, J.F wrote:
>>>>> A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.
>>>>Zbiera od niedawna, danych z przed kilku lat tam nie ma.
>>
>>> No ale po co ci te sprzed lat ?
>
>>Odpowiem pytaniem na pytanie. W jakich sytuacjach Twoim zdaniem samochód
>>trafia do CEPIKu? Kiedy konkretnie to się dzieje.
>
> Jak zostanie zarejestrowany.
> A na poczatku musieli zaimportowac stare bazy.
W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?
Tomek
-
397. Data: 2014-02-07 07:40:54
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
news:ld17al$brp$8@dont-email.me...
> W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
> przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?
Kolejna manipulacja. Wszystkie źródła, które w tym wątku padały, mówią o
tym, że w CEPIKU nie ma "sporych dziur" jeżeli chodzi o rejestrację
samochodów, tylko problemem są nieaktualne informacje o wycofaniu z rejestru
części pojazdów, przez co w bazie jest _więcej_ samochodów niż w
rzeczywistości, a nie ich brak.
Udajesz, że tego nie rozumiesz, czy masz coś z głową?
Wiwo
-
398. Data: 2014-02-07 10:13:33
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 07 Feb 2014 07:40:54 +0100, Wiwo wrote:
> Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
> news:ld17al$brp$8@dont-email.me...
>
>> W których jak ustaliliśmy, były spore dziury. Czy jest jeszcze jakiś
>> przypadek, w którym auto trafia do CEPIKu?
>
> Kolejna manipulacja. Wszystkie źródła, które w tym wątku padały, mówią o
> tym, że w CEPIKU nie ma "sporych dziur" jeżeli chodzi o rejestrację
> samochodów, tylko problemem są nieaktualne informacje o wycofaniu z
> rejestru części pojazdów, przez co w bazie jest _więcej_ samochodów niż
> w rzeczywistości, a nie ich brak.
>
> Udajesz, że tego nie rozumiesz, czy masz coś z głową?
>
> Wiwo
Odpowiedź proszę na moje pytanie, kiedy jeszcze samochód trafia do CEPIKu.
Tomek
-
399. Data: 2014-02-07 10:51:36
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-02-06, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
>>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
>>
>> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
>
> Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.
>
Manipulacji ciag dalszy i robisz idiote z J.F. ze nie gwarancji nie mozna
mierzyc napiecia?
------
>>>Pomimo, że nazywają się bezobsługowymi czasami trzeba w ich
>>>okolicach
>>>coś tam zrobić.
>> Co ?
>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
------
Cos porobic to znaczy skontrolowac napiecie? Czy niekontrolowanie napiecia
wplywa na zywotnosc?
--
Artur
ZZR 1200
-
400. Data: 2014-02-07 10:59:55
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...
>> ty zawsze przed wyjazdem na urlop prosisz o przesylanie korespondencji
>> na poste restante ?
>> To przestan, teraz pisma z sadu roznosi PGP, i z p.r. beda klopoty.
>
> Nie. Ja załatwiam takie sprawy u znajomego agenta. Jeśli już musiałbym
> dostać umowę pocztą, to wybrał bym taki termin w którym jetem w domu.
> Ciężko zakładać, że wyjeżdżasz na 2-3 tygodnie właśnie akurat w tym
> momencie jak kończy Ci się polisa.
Mozna i tak.
Ja nie jestem taki przewidujący, zeby dostosowywac polise do urlopu :(