  • Data: 2014-02-04 00:07:00
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości
    news:lco60v$k28$1@dont-email.me...

    > to jak wytlumaczysz fakt, ze po drogach wciaz porusza sie jakas tam liczba
    > (nie bede wrozyl ile) aut bez waznej policy OC?

    Bardzo prosto. Przez wiele lat TU nie miały wspólnej bazy umów. Cepik z
    swoim burdelem też nie pomagał.
    W efekcie ciężko było weryfikować na jaki samochód było OC wykupione, bo
    często UFG nie wiedziało, że takie auto istnieje.

    > Tylko taka jest zaleta (albo az taka) tych naklejek.
    > Mozna by to polaczyc z badaniami technicznymi i bylby komplet szybko
    > (wizualnie) weryfikowalnych informacji.

    Ten, który nie przejmuje się OC, tym bardziej nie przejmuje się przeglądem
    technicznym.

    > Uwazam, ze kazdego kto placi OC/ma wazne badanie techniczne nie urazi mala
    > naklejka na szybie.
    > Pozostaje jeszcze weryfikacja kosztow calego systemu - ale w obliczu
    > ilosci kasy wspomnianej w tytule, gra moze byc warta rozwazenia.

    Zupełnie bez sensu. W dzisiejszych czasach kupujesz OC przez telefon czy
    internet. Potwierdzenie dostajesz mailem w kilka minut.
    Jak sobie wyobrażasz ten system przy używaniu jakichś naklejek? Bedziemy
    kupować OC miesiąc wcześniej, żeby nie zostać z ręką w nocniku?

    Wytłumacz mi też, jaki problem będzie miał kombinator, żeby taką naklejkę
    sobie wydrukować i nakleić? On i tak gra na ostro. Jeździ bez OC, pewnie bez
    przeglądu, z dużym prawdopodobieństwem bez prawka. Wg Twojej teorii taka
    fałszywa naklejka wystarczy, żeby sąsiad nie podpieprzył do organów, albo
    żeby organy nie wyłapały przypadkiem. W razie wtopy i tak ma pozamiatane,
    ale tak jest i teraz, więc ryzykuje niewiele.

    Problem jest dużo prostszy do rozwiązania niż pomysły z naklejkami.
    Wystarczy, że TU będą wrzucały do jednej bazy info co sprzedały. I tak jest
    już chyba od roku czy dwóch.
    Cepik też chyba powoli zaczyna się do czegoś nadawać, więc porównanie tych
    baz da efekt w postaci wyłapanych kombinatorów.

    Wiwo