  • 51. Data: 2009-08-19 08:09:45
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 19 Sie, 00:43, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    > Mój znajomy dawno temu, w latach 80-tych przeżył chwilę grozy z Mamiją
    > Press - uzyskał kompletnie nieostre zdjęcia. Nie wiedział, że obiektyw się
    > wysuwa... Tak, miał większą niż ogólna wiedza o fotografii.

    Właśnie coś podobnego miałem na myśli - specyfikę danego modelu, czy -
    jak w moim przypadku - w ogóle syfraków. Dlatego, powtórzę, prosiłem o
    porady.

    > Ot, choćby co-nieco o trybach AF (D700 ma ich nieco więcej niż jedo 10x
    > młodszy brat).

    E, to akurat wiem, jest w menu ;)

    Czarek

  • 52. Data: 2009-08-19 08:11:15
    Od: John Smith <u...@e...net>

    januszek napisał(a):

    > Ten tego tam a jak się formatuje prezerwatywę? ;P

    Na gorąco, na formie wtryskowej :-)

    --
    Mirek

  • 53. Data: 2009-08-19 08:13:08
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 19 Sie, 08:45, "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> wrote:

    > No patrz, a ja polazłem jak idiota do MM, wziąłem taki zestaw częściowo na
    > kredyt i tyle. Wyszło najtaniej na rynku (styczeń 2009). Ostrzy w punkt
    > zanim zdążę pomyśleć czy mu się uda, ostrzy prawie w ciemnościach,

    [...]

    Gdzie można zobaczyć choć część z tych zdjęć?

    Czarek

  • 54. Data: 2009-08-19 08:14:25
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Na telewizorze nei widać przecież...

    Przeciwnie, na monitorze, jak odpowiednio powiększysz, to nie ma
    mocnych. Wszystko jest nieostre.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek/

  • 55. Data: 2009-08-19 08:14:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    John Smith napisał(a):

    > Na gorąco, na formie wtryskowej :-)

    Przed każdym użyciem? I potem forma od tego nie boli? ;P

    j.

  • 56. Data: 2009-08-19 08:14:48
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 19 Sie, 10:06, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Ten tego tam a jak się formatuje prezerwatywę? ;P

    Wiedziałem, że takie pytanie padnie! :D

    Czarek

  • 57. Data: 2009-08-19 08:16:00
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    PW pisze:
    [...]
> [...]
    > wytrzymuje solidny godzinny deszcz, warunki spartańskie, upadło mu się
    > raz czy dwa i nic, a fotki wielkości 50 cm podstawy powodują wypad gałek

    Niech zgadnę, co odpowie Czarek - "50 cm? Takie miniaturki można robić
    zardzewiałą puszką po konserwach z dziurką zrobioną gwoździem".

  • 58. Data: 2009-08-19 08:16:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Czarek napisał(a):
    > Właśnie coś podobnego miałem na myśli - specyfikę danego modelu, czy -
    > jak w moim przypadku - w ogóle syfraków. Dlatego, powtórzę, prosiłem o
    > porady.

    Wyobraź sobie, że przychodzisz na forum pl.auto.syrenka czy
    pl.auto.maluch i zagajasz:

    - Hejka, jak tam w skarpetach zmieniacie ten pieprzony olej
    - Siema, czy wszystkie kaszlaki tak pierdzą po przestrzeleniu tłumika i
    dlaczego to gówno pada już po 20tys. km?

    Jakich porad byś się spodziewał?
    :-)

    --
    Mirek

  • 59. Data: 2009-08-19 08:33:46
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Jest na to prosta odpowiedź - jesteś starym, marudzącym pierdołą.
    > Abstrahując od wieku, bo ten ma tu znaczenie drugorzędne - starym pierdołą
    > może być i nastolatek. Chodzi o pewien stan umysłu zakonserwowanego w
    > komunałach o tym jak to zawżdy lepiej było, jak ongiś smakowała mielonka z
    > puszki, itede, itepe...
    >
    > Idź się wypłakać na p.r.f.

    Jeszcze prosciej jest zwyczajnie olac takich "posto-kletow"

    Pozdr.

  • 60. Data: 2009-08-19 08:39:26
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 19 Sie, 00:43, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    >E, to akurat wiem, jest w menu ;)

    Właśnie w D700 większość ustawień jest na korpusie, wybieranych
    przełącznikami. W menu masz kilka, bardzo "specjalistycznych".