    From: "Polon" <P...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kupowałem aparat...
    Date: Tue, 25 Aug 2009 16:23:58 +0100
    <h6oc0l$mm9$1@inews.gazeta.pl> <h6oe65$3i3$1@inews.gazeta.pl>
    <h6oeu5$slt$2@news.wp.pl>
    <b...@1...googlegroups.com>
    <h6oljn$nrf$1@news.onet.pl>
    <1...@z...googlegroups.com>
    <h6p6aa$s11$1@news.onet.pl>
    <6...@a...googlegroups.com>
    <h6p8fo$83o$2@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com> <h6tki4$vkm$1@news.onet.pl>
    <h6urpn$sk7$1@inews.gazeta.pl> <h6uten$67r$1@news.wp.pl>
    <h70thj$3i2$1@inews.gazeta.pl>

    > Miałem na myśli mój szacunek dla Czarka

    *** kiedy awygo planujecie wspolny z Czarkiem wypad tylko we dwoje w
    romantyczny plenerek?

    Juz was widze :-)

    Rozklad dnia:

    - wypad poranny w plenerek aby uchwycic ranna rose na pajeczynach

    - powrot do schroniska i rozmowa przy sniadaniu o fatalnej jakosci "fotek"
    robionych tfu, tfu, tfu syfrakami

    - wypad w plenerek aby zlapac dobre swiatlo, w drodze rozmowa o wyzszosci
    tradycyjnego procesu BW nad C41. Po drodze obsmianie idiotow uzywajacych
    syfrakow

    - powrot na obiad, w trakcie posilku obsmianie sasiada, ktory robi fotki
    "syfrakiem"

    - sjesta i rozmowa o tym, ze nie da sie juz kupic filmu Reala 135/36 a taki
    zacny byl panie dziejku!

    - wieczorem awantura z obsmianym wczesniej sasiadem bo nie okazal nalezytego
    szacunku i wyczucia: pochwalil sie idiota zonie, ze zrobil dzis ponad 100
    fotek!

    > Nie, no oczywiście, że chodziło mi o minutę, a nie sekundę. Przepraszam za
    > pomyłkę. Akurat Polon swego czasu chwalił się ilością zdjęć, które robił
    > na ślubie.

    Przed slubem, podczas slubu, sesja po slubie: wyszlo mi ponad 500 fotek.

    I dobrze, ze tyle zrobilem.

    Dla przykladu takie ujecie po slubie:

    - kilka mlodych kobiet bierze pana mlodego na rece trzymajac go poziomo w
    pozycji przypominajacej lezenie na kanapie.

    Poszlo na to ze 20 klapniec migawka, od smiechow i robienia sobie jaj na
    poczatku, po szczesliwa mine pana mlodego w trakcie, po jego upadek i znowu
    smiechow na koncu.

    Fajnie to sie oglada jako nastepstwo zdarzen.

    Robilem fotki seryjnie prawie, co mi szkodzi, majac analoga bym sie na to
    nie zdecydowal.

    Inne ujecie:

    - Rodzina pana mlodego, sami faceci, kazdy trzyma jedna reke w kieszeni,
    druga na ramieniu sasiada.

    Poszlo na to 10 klapniec.

    2 wyszly super fajnie, reszta do kosza.
    Majac analoga zrobilbym pewnie jedno ujecie i pewnie akurat na nim jeden a
    modeli mialby zamkniete oczy lub akurat ruszal glowa czy reka- zrobienie 10
    ujec znacznie zwieksza szanse na sukces.

    I tak dalej, kazde ujecie powielalem kilka razy- po to wlasnie aby wybrac
    jedno lub dwa, te najlepsze.

    Polon