    From: "Polon" <P...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kupowałem aparat...
    Date: Mon, 24 Aug 2009 09:51:14 +0100
    <h6oc0l$mm9$1@inews.gazeta.pl> <h6oe65$3i3$1@inews.gazeta.pl>
    <h6oeu5$slt$2@news.wp.pl>
    <b...@1...googlegroups.com>
    <h6oljn$nrf$1@news.onet.pl>
    <1...@z...googlegroups.com>
    <h6p6aa$s11$1@news.onet.pl>
    <6...@a...googlegroups.com>
    <h6p8fo$83o$2@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com>

    > Dlaczego Czarek i Awygo tak uważają? Bo dla nich, wbrew pozorom,
    > nieistotny jest efekt końcowy a proces jego tworzenia. Oni myślą jak
    > prości ludzie - skoro aby wykonać zdjęcie tyle muszę się namęczyć, a
    > ,,syfrowy'' robi klik i ma to które zdjęcie jest lepsze - oczywiście
    > to bardziej prcochłonne i ,,magiczne''. Proces cyfrowy obdarł robienie
    > zdjęć z ,,magii'' - efektem jest stos liczb, które można potem
    > dowolnie przetwożyć - a ta ,,magia'' może być dla niektórych istotnym
    > elementem tej całej zabawy. Tak więc odczuwają oni obecną technikę
> [...]

    Ladnie to napisales Grzegorz.

    Czarek i awygo to para kolegow z dwoch sasiadnich sklepow foto sprzed wielu
    lat.
    Dla ich obu fotografia byla sposobem na zycie, na niej budowali swoje
    poczucie waznosci i unikalnosci.

    Teraz przyszla Wielka Zmiana. Cala ich wiedza na temat kuwet, wywolywaczy,
    utrwalaczy, powiekszalnikow i innych takich okazuje sie praktycznie
    bezuzyteczna.

    Wyspa gdzie Czarek i awygo wybudowali swoje twierdze blyskawicznie sie
    wyludnila, sporo ludzi uwazaj ich za stetryczalych, starych pierdolow.

    Ich walka o udowodnienie, ze analog jest lepszy niz cyfra nie przysparza im
    przyjaciol.
    Tu na grupie ludzie staraja im sie grzecznie wyjasnic, ze ich era minela.
    Ludzie nie zainteresowani fotografia, ktorych spotykaja na cioci na
    imieninach czy tez na wyprawie w gory patrza na nich nie z podziwem jak
    kiedys, lecz z poblazliwym zainteresowaniem.

    Przykre to jest, ale nic sie na to nie poradzi.
    Czarek i awygo nie zloza broni, ich umysly byly, sa i beda w czasach ich
    mlodosci.

    Tak to widze i nie zloszcze sie juz na tych dwoch starych "pierdolow".
    Pisze to z poblazliwoscia wlasnie a nie aby ich obrazic.

    Polon