  • Data: 2009-08-24 12:35:53
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Polon" napisał
    [...]
    > Czarek i awygo to para kolegow z dwoch sasiadnich sklepow foto sprzed
    > wielu lat.
    > Dla ich obu fotografia byla sposobem na zycie, na niej budowali swoje
    > poczucie waznosci i unikalnosci.
    >
    > Teraz przyszla Wielka Zmiana. Cala ich wiedza na temat kuwet, wywolywaczy,
    > utrwalaczy, powiekszalnikow i innych takich okazuje sie praktycznie
    > bezuzyteczna.

    Nic podobnego.
    Żadna wiedza nie staje się bezużyteczna.
    Ich wiedza jest po prostu niszowa i tak jak już pisaem wcześniej - chciałbym
    mieć tyle czasu żeby się tym zajmować obok wielu innych pracochłonnych i
    czasochłonnych ale ciekawych rzeczy.
    Na przykład chciałbym objechać motorem Europę i opłynąć jachtem świat -
    niestety nie stać mnie na to i wyjątkowo śmieszyłby mnie człowiek usiłujący
    mi wmówić, że byłoby i taniej i lepiej.

    Problem polega na tym, że rynek weryfikuje każdy aspekt ludzkiej
    działalności i faktycznie cyfrowa fotografia wywaliła branżę do góry nogami.
    Tyle, że większość dostosowuje się do technologicznego postępu, a mniejszość
    domalowuje mu diable rogi i spycha tą większość w piekielne czeluści
    mentorskim i pełnym politowania filozofowaniem.

    Jak wynaleziono koło to też pewnie jacyś tragarze znaleźli się w kropce ; )

    adam