  • Data: 2009-08-19 06:45:06
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    news:586a4817-c012-448a-9ddf-225690e30110@z24g2000yq
    b.googlegroups.com...
    Jak już pisałem, poproszono mnie o asystowanie przy zakupie aparatu -
    za przeproszeniem - syfrowego, celem sprawdzenia go. Nie znam się na
    tych niuansach, dla mnie wszystko to hovno, ale nie udało misie
    wymigać i dziś dokonaliśmy zakupu...

    Padło na firmę Bea z Kiełpina (Łomianki),

    (itd. itp. opis dramatu)

    No patrz, a ja polazłem jak idiota do MM, wziąłem taki zestaw częściowo na
    kredyt i tyle. Wyszło najtaniej na rynku (styczeń 2009). Ostrzy w punkt
    zanim zdążę pomyśleć czy mu się uda, ostrzy prawie w ciemnościach,
    wytrzymuje solidny godzinny deszcz, warunki spartańskie, upadło mu się raz
    czy dwa i nic, a fotki wielkości 50 cm podstawy powodują wypad gałek u tych,
    co mają oczy. Na ponad 5000 dotychczasowych zdjęć może kilka nie wyszło.
    Wszystkie 1200 zdjęć przywiezione z wakacji są ostre, a z rawa można
    wyciągnąć taką tonalność że szok :) Ot, kurna, fenomen. Syfra i działa, i
    cieszy. Dopóki nie rozjedzie go czołg albo nie trafi meteoryt, nie zamierzam
    zmieniać na inny. Ale generalnie masz rację, trzeba kupować analogi, bo one
    są kultowe,a cyfra to hovno, i zawsze tak będzie.

    zdrówka, PW

    aha, prawie nie używam go do zarabiania.