  • Data: 2009-08-19 07:33:43
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz [mr.] wrote:

    > Ma przed sobą tylko 5 lat użytkowania, a nowy szajs - 25 lat (jak
    > dożyje). Po tym czasie aparat staje się urzędowo uznanym zabytkiem
    > techniki i dostajesz łomot na granicy za próbę nielegalnego wywozu
    > skarbów dziedzictwa narodowego i masz szczęście, jeśli nie pokażą
    > Cię w kajdankach w lokalnych wiadomościach. ;-)
    >
    > http://zawsze-kwadrat.pl/2009/08/kraj-starych-aparat
    ow/

    Dobre!!! Wychodzi na to, że jeśli mi odbije porobić fotki smienką matki
    (dostała ją na komunię, więc aparacik właśnie dobił do 50-tki... ;->) to
    tylko grzecznie na terenie najjaśniejszej pomrocznej, lub przemycić go za
    granicę... ;->

    BTW: Czy za rok aby skoczyć na Słowację po flaszkę Becherovki moim audi (ma
    w tej chwili 24 wiosny) też będę musiał kolędować po urzędach???? :-O O mój
    36 letni jacht to już boję się pytać.... :-D

    --
    pzdr
    meping