  • Data: 2011-09-26 09:22:07
    Temat: Re: Jak jestes za glupi do lopaty, to zostan...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Franc,

    Monday, September 26, 2011, 9:00:38 AM, you wrote:

    [...]

    > TŁUMACZĘ - żebyś zrozumiał.
    > L-ka jechała zgodnie z ograniczeniu 70km/h. TIR (dla ułatwienia tago go
    > będę nazywał) obtrąbił ich, mrugał światłami etc.
    > Po ujechaniu odelgłości x, przed miejscowością Gomulin zaczął ich
    > wyprzedzać. Z treści nie wynika, że było to dalej na TYM SAMYM
    > ograniczeniu, ergo - było tam ustawowe 90km/h. L-ka poruszała się z
    > prędokością dozwoloną.

    Znaczy 96km/h w miejscu, gdzie jest ograniczenie do 90km/h jest jazdą
    zgodną z przepisami?.

    > TIR wyprzedzając ją jechał więcej.

    Ale wcześniej Lka też jechala niezgodnie z przepisami - Kali ukraść
    krowę? Twierdzenie, że TIRman trąbił i że wcześniej Lka jechała
    zgodnie z przepisami nie jest poparte materiałem z taśmy. Równie
    dobrze to kursant z instruktorem mogli rzeczywiście prowokować
    TIRmana.

    Wykroczeniem oczywistym i bezdyskusyjnym był powrót na pas wymuszający
    na Lce hamowanie i ucieczkę na pobocze. Takie zachowanie wobec
    niedoświadczonego kierowcy dobry prokurator mógłby przekuć w
    przestępstwo usiłowania zabójstwa.

    > To tyle odnośnie powyższego postu.
    > PONIAŁ?

    A gdzieś ty się nauczył takiego traktowania ludzi?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl