  • Data: 2011-09-26 09:58:43
    Temat: Re: Jak jestes za glupi do lopaty, to zostan...
    Od: Franc <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 09:22:07 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale wcześniej Lka też jechala niezgodnie z przepisami - Kali ukraść
    > krowę? Twierdzenie, że TIRman trąbił i że wcześniej Lka jechała
    > zgodnie z przepisami nie jest poparte materiałem z taśmy. Równie
    > dobrze to kursant z instruktorem mogli rzeczywiście prowokować
    > TIRmana.
    Skąd wiesz, że Lka jechała niezgodnie z przepisami? Z treści nie wynika, że
    tak było. Wynika dokładnie tak, jak jest napsane. Ograniczenie do 70km/h i
    taka jazda. Jeżeli było inaczej, to udowodnij to proszę.
    Reszt to niestety Twoja intepretacja/

    > Wykroczeniem oczywistym i bezdyskusyjnym był powrót na pas wymuszający
    > na Lce hamowanie i ucieczkę na pobocze. Takie zachowanie wobec
    > niedoświadczonego kierowcy dobry prokurator mógłby przekuć w
    > przestępstwo usiłowania zabójstwa.
    Oczywiście. Pełna zgoda.

    > A gdzieś ty się nauczył takiego traktowania ludzi?
    Przepraszam, ale tego akapitu to nie zrozumiałem. Może powinien jednak
    napisać po polsku "czy teraz jest to dla Ciebie jasne" zamiast suchego
    "PONIAŁ"? Mój błąd.

    --
    Franc