eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
    Date: Wed, 4 Apr 2018 20:58:11 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <pa3788$g50$2@node1.news.atman.pl>
    References: <p9oc5l$14q$1@node1.news.atman.pl> <p9olsb$rkp$1@dont-email.me>
    <590quorsi3d8$.nbhp8l9i8jqg$.dlg@40tude.net>
    <p9qmjj$7no$1@node2.news.atman.pl> <p9rt4u$cor$2@node1.news.atman.pl>
    <p9stmu$be9$1@node1.news.atman.pl> <pa35tg$f1e$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1522868296 16544 46.21.210.209 (4 Apr 2018 18:58:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Apr 2018 18:58:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <pa35tg$f1e$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180404-6, 2018-04-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628248
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-04 o 20:35, Poldek pisze:

    >>> Na stanowisku testowym wygląda to nieźle.
    >>> Jak tylko samochód zjedzie ze stanowiska testowego i wyjedzie na
    >>> normalną drogę, wtedy zaczyna się kilkudziesięciokrotnie większe trucie.
    >>
    >> Nawet po aferze VW tak nadal jest?
    >
    > A jak ma być?
    > Gdyby można było łatką w sofcie załatwić sprawę, to przecież od początku
    > zamiast diesli spełniających normę tylko na stanowisku testowym, a w
    > podczas realnej jazdy emitujących kilkadziesiąt razy więcej toksyn, niż
    > dopuszcza norma od razu zrobiliby mniej trujące.

    Można to załatwić łatką w sofcie. Ale wtedy pogorszą się parametry
    pojazdu z takim silnikiem a nabywcy kupią u konkurencji.


    Pozddrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: