-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
Date: Wed, 4 Apr 2018 18:11:32 +0200
Organization: ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <pa2tfl$60f$3@node1.news.atman.pl>
References: <p9oc5l$14q$1@node1.news.atman.pl> <p9olsb$rkp$1@dont-email.me>
<590quorsi3d8$.nbhp8l9i8jqg$.dlg@40tude.net>
<p9qmjj$7no$1@node2.news.atman.pl> <p9rt4u$cor$2@node1.news.atman.pl>
<p9stmu$be9$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-61-78.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1522858293 6159 85.222.61.78 (4 Apr 2018 16:11:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Apr 2018 16:11:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <p9stmu$be9$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628235
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-02 o 11:38, Marek S pisze:
> W dniu 2018-04-02 o 02:22, Poldek pisze:
>
>> Na stanowisku testowym wygląda to nieźle.
>> Jak tylko samochód zjedzie ze stanowiska testowego i wyjedzie na
>> normalną drogę, wtedy zaczyna się kilkudziesięciokrotnie większe trucie.
>
> Nawet po aferze VW tak nadal jest?
>
>> Oddzielny temat to usuwanie DPFów przez amatorów raka.
>
> Tu z kolei producenci aut się mocno przyczynili sztucznym postarzaniem
> sprzętu. Np. DPFy w Mercach były (nie wiem czy są nadal) nie do
> zajeżdżenia. Kilkuletnie auto potrafiło mieć stopień zatkania na
> poziomie 3%. Nawet zaniedbany jazdą miejską DPF o stopniu zatkania rzędu
> 20-30% dawało się uratować. Wypalanie działo idealnie.
>
> Czasem przeglądam sobie jakieś artykuły motoryzacyjne. Zdarza się, że
> rekordziści już po 50 tys. km musieli wymieniać DPFy a każdy z nich to
> od 2 tys. zł w górę (w moim aucie ok 7 tys zł). Nie dziwię się, że ludzi
> na to zwyczajnie nie stać. Weź pod uwagę, że z kosztownych podzespołów
> nie tylko DPF we współczesnym aucie musi się zepsuć a.s.a.p. Suma
> kosztów napraw szybko osiąga poziom wartości auta.
>
Faktycznie, rak wychodzi taniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.18 20:35 Poldek
- 04.04.18 20:58 RadoslawF
- 04.04.18 23:46 Poldek
- 05.04.18 07:54 J.F.
- 05.04.18 08:33 WS
- 05.04.18 08:55 p...@g...com
- 06.04.18 00:23 Poldek
- 06.04.18 06:41 Shrek
- 06.04.18 10:07 Jimiasty
- 06.04.18 18:02 kk
- 06.04.18 19:05 Budzik
- 07.04.18 18:03 Marek S
- 07.04.18 18:30 Zenek Kapelinder
- 08.04.18 18:40 Mateusz Bogusz
- 08.04.18 18:57 Endriu11111111
Najnowsze wątki z tej grupy
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=