-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!
feeder2.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak handlarze to robią?
References: <rotburnye2ek$.1ua9d0xb1fx2c$.dlg@40tude.net>
Date: Tue, 01 Nov 2016 09:27:48 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 44
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.9.119.110
X-Trace: 1477988871 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5158 83.9.119.110:60343
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2109
X-Received-Body-CRC: 1447384536
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591158
[ ukryj nagłówki ]W dniu .10.2016 o 11:06 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:
> Ergo, handlarz kupił znacznie taniej.
>
> Drugi, identyczny przykład - auto z Włoch, średnia cena w IT 5500 EUR, w
> PL
> za 4500 EUR.
>
> Gdzie jest haczyk? W bajki i Mikołaja niestety już nie wierzę.
> Od razu zaznaczam, że to nie jest samochód, który ja chcę kupić.
Kalkulujesz licząc koszty naprawy po cenach warsztatowych - a to błąd.
Każde auto sprowadzone do PL handlarz może przywrócić do stanu "nówka
sztuka nieśmigana" za 10-20% ceny jaką normalny kierowca zostawiłby w
warsztacie.
Potrzebne do tego są warsztaty, które się w tym specjalizują. Które mają
"kadrę techniczną" pracującą za 1,5-2k miesięczne (lub mniej),
nieograniczony dostęp do części zamiennych: kilka rozbitków danej marki na
placu i 2-3 duże szroty w promieniu 0-20km i stałe zlecenia o handlarzy.
Przy takim układzie koszty robocizny i części zamiennych bdb niskie ale
zapewniają stały dochód dla handlarza i zaprzyjaźnionych warsztatów.
TG
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe