-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-me
dia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Jak handlarze to robią?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <rotburnye2ek$.1ua9d0xb1fx2c$.dlg@40tude.net>
<ru8manwdnhjc.ndaaemorvzuc$.dlg@40tude.net>
<1l9uvverm2pd6$.1u00hoepb5etq$.dlg@40tude.net>
Date: Mon, 31 Oct 2016 20:42:06 +0100
Message-ID: <cljwad1z2lnk$.10mf1x1s4rfk7$.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1477943054 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 89.77.179.152:1641
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2124
X-Received-Body-CRC: 4126325266
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591128
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 31 Oct 2016 20:22:55 +0100, Maciek napisał(a):
> Dnia Mon, 31 Oct 2016 19:58:22 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> Czyli ogólna odpowiedź na Twoje pytanie - do Polski nie sprowadza się
>> samochodów w średniej cenie, a te najtańsze.
>>
>
> Taka odpowiedź się narzuca, to prawda.
> Tylko że zwróć uwagę, ile spośród tych najtańszych samochodów z ogłoszeń
> wymaga inwestycji - są obite, porysowane, mają poniszczone środki. Czasem
> jest adnotacja np. o stukającej dwumasie. Tego nie zamaskujesz.
> To wszystko podnosi koszt po stronie handlarza.
> W moich kalkulacjach nadal się coś nie zgadza, chyba ze zarobek na aucie za
> 20 tys. zł wynosi poniżej 1000 zł.
Różnie to może się odbywać.
Pewne jest to, że handlarze szukają aut tanich, nawet jeśli oznacza to
jakieś ewidentne wady.
Często można je usunąć kupując do tego jakieś auta rozbite z których można
przełożyć czy to silnik, elementy zawieszenia czy ocalałe blacharskie i
uzdrowić jednym rozbitkiem, kilka aut z jakimiś tam wadami.
Więc niekoniecznie musi to oznaczać że auto ma jakiś konkretny feler.
Natomiast zawsze pozostaje pytanie czy wszystko to zostało zrobione zgodnie
ze sztuką, czy tylko zapicowane na tyle żeby klient dojechał do bramy.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.16 22:54 m4rkiz
- 01.11.16 09:27 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 13:45 Maciek
- 01.11.16 18:53 RadoslawF
- 02.11.16 19:09 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe