  • 1. Data: 2009-01-19 18:08:34
    Temat: Jak dzwonić tanio z Simplusa (skype, fring)?
    Od: X <r...@o...pl>

    Ściągnąłem na Nokie N73 2 aplikacje: Skype i fring. Mam pakiet
    internetowy simplusa na 30dni 20MB za 5zł lub 50MB za 10zł.Naliczanie co
    1 bajt, czyli każde 50kB to około 1 grosz. Teraz pytanie. Co potrzebuje
    żeby tanio dzwonić na wszystkie stacjonarki w Polsce?
    Jak to działa? Na jaki numer wdzwaniany mam ustawić tańsze połączenie z
    Simplusa żeby łączyć się z numerami stacjonarnymi wg tanich stawek?
    Mam możliwość ustawienia numeru sacjonarnego a 5gr/min. za 2,50zł na 30
    dni.

  • 2. Data: 2009-01-19 18:21:47
    Temat: Re: Jak dzwonić tanio z Simplusa (skype, fring)?
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik perszing napisał:

    > Wydaje mi sie, ze duzo to sie nie nagadasz na takim pakiecie. Gadanie
    > przez internet generuje transfer na poziomie minimum kilka kilobajtow na
    > sekunde, wiec w kilka minut zje Ci caly pakiecik.
    >
    > Z telefonu to mozna dzwonic przez internet, ale przez siec WIFI.

    Kilka kB/s czyli po 10 sekundach bedzie 1 grosz? Po minucie 6-7 groszy?
    Jestem za.. Jak to ustawić???

  • 3. Data: 2009-01-19 18:23:25
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik X napisał:

    > Kilka kB/s czyli po 10 sekundach bedzie 1 grosz? Po minucie 6-7 groszy?
    > Jestem za.. Jak to ustawić???
    W minutę zje mi w takim razie może 300-400kB więc malutką część pakietu.
    jak to ustawić i oszukać zdzierców ?

  • 4. Data: 2009-01-19 18:23:41
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    --
    KRAKOW - ogloszenia drobne
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 5. Data: 2009-01-20 10:09:13
    Od: 99% <d...@a...com>

    > W minutę zje mi w takim razie może 300-400kB więc malutką część pakietu.
    > jak to ustawić i oszukać zdzierców ?

    Nie oszukasz niestety zdzierców. Skype na komórkach pozwala na komunikowanie się
    tekstowo, ale połączenia telefoniczne są realizowane przez przygotowany przez nich
    numer (jak testowałem była to warszawska strefa numeracyjna). Skype odpowiada tu
    tylko za przygotowanie połączenia. Tak więc tak czy inaczej zapłacisz jak za
    połączenie na numer stacjonarny.

    --
    bo nie sto.

  • 6. Data: 2009-01-20 14:15:58
    Od: "range" <n...@r...pl>

    zdziercy ustawili spory ping zeby nie dac :(

  • 7. Data: 2009-01-20 14:37:51
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    > W minutę zje mi w takim razie może 300-400kB więc malutką część pakietu.
    > jak to ustawić i oszukać zdzierców ?

    VOIP działa jako tako na łączu 256kBit czyli nie liczyłbym ze bedzie sie
    opłacało.
    Raczej trzeba by liczyć ze transfer będzie na poziomie 20-30kb/sek
    dodatkowo konto voip i opłata za min połączenia na poziomie 7-10gr/min
    tak więc za min zapłacisz kilkadziesiąt (~50-60) groszy a więc życzę
    powodzenia.
    Może miało by szansę powodzenia przy abonamencie na net na pewno nie przy
    pakietach o których piszesz.

    Swoją drogą to ja płace z kom. na stacjonarne 20gr/min tak więc to chyba
    strzelanie
    z armaty do wrobla. Raz ze sie nie opłaca, dwa ze cięzko trafić.

    BHK

  • 8. Data: 2009-01-22 18:15:34
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą to ja płace z kom. na stacjonarne 20gr/min tak więc to
    chyba
    > strzelanie
    > z armaty do wrobla. Raz ze sie nie opłaca, dwa ze cięzko trafić.

    Nie oplaca ?
    1 min. 20 groszy
    10 min. 2zl
    100min 20zl
    500min = 8 godz. 20min = 100zl.

    A ja za sto zlotych mam w abonamencie Skype wszystkie stacjonarki w
    Polsce przez rok za darmo :)
    Dobrze chlopak kombinuje, tylko na Boga nie z Plusem :) chyba ze sobie
    moze tam jeden bezplatny stacjonarny ustawic ? Bo sensownie to jest albo
    przez WiFi, albo przez wdzwaniany stacjonarny numer ( Skype too go )
    dzwonic.

    pozdrawiam, leszek

  • 9. Data: 2009-01-23 07:48:10
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

> [...]
    > moze tam jeden bezplatny stacjonarny ustawic ? Bo sensownie to jest albo
    > przez WiFi, albo przez wdzwaniany stacjonarny numer ( Skype too go )

    Nie twierdziłem nigdy, że jest nieopłacalne wogole, ale nieopłacalne i
    pewnie trudne
    do zrealizowania (zeby nie zrywało połączenia) przy takim sposobie
    wykorzystania
    tzn. telefon komórkowy i pakiet danych.
    Sam korzystam w domu tylko z telefonii VOIP gdzie mam 8-10gr/min na
    wszystkie
    stacjonarki w polsce + wielu państw w EU i to bez żadnego abonamentu, no
    może
    niezpełnie bo 30zl/rok kosztuje mnie utrzymanie numeru, czyli jakies 2,50
    miesiecznie
    Zawsze mam ubaw jak przychodzi jakiś domokrążca z Tele2 czy innego badziewia
    i probuje mnie namawiać na ich oferte. Niezle szczeki im opadają jak mówie
    że jak
    mi zaproponują abonament w wysokości 2,50 i 10gr / min na stacjonarne w
    całej
    Polsce. ;D Ze skype'a nie korzystam bo mam bramkę sprzętową, a skype nie
    oferuje
    SIP, ale i tak się opłaca, poza tym w rodzinie namowiłem kogo się da na
    takie rozwiązanie
    i między sobą rozmawiamy za free i wszyscy się cieszą, no może poza TP S.A.

    bhk

  • 10. Data: 2009-01-28 11:42:05

> [...]
    > może
    > niezpełnie bo 30zl/rok kosztuje mnie utrzymanie numeru, czyli jakies 2,50

    z jakiego uslugodawcy Voip korzystasz??